از رونمایی سامانه پل تا حرکت بانک ملی به سمت فین‌تک بنکینگ ملی

عناوین خبری چهارشنبه 1401.06.02

یک روزنامه هندی در گزارشی اعلام کرد که دستگاه‌های خودپرداز و پایانه‌های هند ممکن است به زودی کارت‌های اعتباری و نقدی میر روسیه را بپذیرند. همچنین امروز آیین رونمایی از سامانه پرداخت لحظه ای(پل) و همچنین رونمایی از مرکز نوآوری فینوداد نیز برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، عناوین به روزترین اخبار حوزه بانکداری الکترونیک به شرح زیر است:

رونمایی از فینوداد بانک ملی در راستای ایده‌ها و هسته‌های نوآور

مرکز نوآوری بانک ملی ایران (فینوداد) در آغازین روز از هفته دولت با حضور معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، مدیران وزارت امور اقتصادی و دارایی، بانک مرکزی، مدیران ارشد بانکی و فعالان اکوسیستم نوآوری و فناوری کشور رونمایی می شود.

ارتقای خدمات بانکی در راستای انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بانک ملی با صندوق بازنشستگی فولاد کشور

تفاهم‌نامه همکاری راهبردی بانک ملی ایران و موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور بین دکتر محمد رضا فرزین و حسین عامریان، در زمینه گسترش تعاملات و ارتقای سطح خدمات بانکی و افزایش همکاری های متقابل و تامین مالی و نیازهای تسهیلاتی امضا شد.

پیش بینی وضعیت هوا در دوم شهریور

سازمان هواشناسی کشور، وضعیت هوای تعدادی از استان‌های کشور را در دوم شهریورماه اعلام کرد.

هند میرکارت های روسیه را پذیرفت

یک روزنامه هندی در گزارشی اعلام کرد که دستگاه‌های خودپرداز و پایانه‌های هند ممکن است به زودی کارت‌های اعتباری و نقدی میر روسیه را بپذیرند.

از نحوه تهیه تا کاربردهای گیفت کارت اپل

خرید گیفت کارت اپل عموما با هدف خاصی صورت می‌گیرد و هر گیفت کارت مخصوص شرکتی است. این گیفت کارت‌ها در دو صورت فیزیکی و مجازی موجود است.

افزایش حدود اختیارات بخشش وجه التزام واحد های اجرایی بانک رفاه کارگران

بانک رفاه کارگران از افزایش حدود اختیارات بخشش وجه التزام واحد های اجرایی بانک در هفته دولت خبر داد.

افزایش خدمات پرداخت نذورات رضوی در خودپردازهای بانک شهر

معاون فن آوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به اقدامات این بانک در تسهیل پرداخت نذورات به درگاه امام رئوف حضرت امام رضا (ع) گفت: هم اکنون شهروندان در سراسر کشور می توانند با استفاده از خودپردازهای بانک شهر نذورات خود به حرم رضوی در حوزه های مختلف را پرداخت کنند.

استقرار میز خدمت در تمامی شعب بانک رفاه کارگران

در راستای گرامیداشت هفته دولت و در تداوم پیشبرد سیاست‌ها و رویکردهای مشتری‌محوری و با هدف تسهیل در ارائه مشاوره‌ها و پاسخ‌های لازم به درخواست‌های مشتریان بانک رفاه کارگران، “میز خدمت” در تمامی شعب این بانک دایر شد.

معاملات دلار امروز با نرخ ۲۷ هزار تومان رقم خورد

معاملات توافقی دلار در بازار ارز امروز (چهارشنبه‌، دوم شهریورماه) در کانال قیمتی ۲۷ هزار تومان کار خود را آغاز کرد، اما بلافاصله وارد کانال ۲۸ هزار تومان شد.

سکه ۱۳ میلیون و ۷۳۶ هزار تومان شد

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

70  +    =  78