تازه‌ترین اخبار فناوری‌های مالی جهان/ تاسیس دفتر سام ساب در میامی

نیلوفر ادیب نیا: از جمله مهم ترین اخبار حوزه فناوری مالی امروز 2 شهریور همسان با 24 آگوست 2022 راه‌اندازی سیستم پرداخت بین‌المللی بانک هریتیج است؛ همچنین اتم بنک در گزارشی به نتایج مثبت و بهره‌وری بالا در پی کاهش روزهای کاری کارمندان خود اشاره کرده است:

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،همکاری DIGISEQ و AdornPay

DIGISEQپیشگام فناوری پرداخت‌های پوشیدنی، امروز همکاری خود را با برند مد پوشیدنی هلندی AdornPay اعلام کرد و فناوری پرداخت پوشیدنی در مقیاس بزرگ را برای اولین بار به هلند آورد. این مشارکت یک محصول منحصر به فرد را به بازار هلند ارائه می دهد که مد و فناوری را از طریق اقلام پوشیدنی زیبا، ارائه می‌کند و به مشتریان این امکان را می‌دهد که بابت کالاها با سرعت و امنیت پرداخت کنند.

دسترسی بانک هریتیج به سیستم پرداخت بین‌المللی

مشتریان بانک هریتیج اکنون می‌توانند به لطف یک سرویس پرداخت بین المللی آنلاین جدید که توسط Convera راه اندازی شده است، راحت تر از خارج از کشور پول ارسال و دریافت کنند.هریتیج می‌تواند از طریق یک  API یکپارچه با Convera، پرداخت‌های بین‌المللی سریع‌تر و راحت‌تری را از طریق بانکداری اینترنتی یا برنامه تلفن همراه به اعضای خود ارائه دهد.

تصمیم اتم بنک برای کاهش روزهای کاری کارمندان خود

اتم بنک در گزارشی،   تاثیرات  مثبت هفته کاری چهار روزه خود را بعد از گذشت 6 ماه منتشر کرد. در نوامبر 2021، اتم بنک  تصمیم به تغییر روزهای کاری کارمندان خود کرد. بر اساس این تصمیم، روزهای کاری کارمندان این نهاد به چها روز در هفته تقلیل بافت بدون این که تغییری در حقوق و دستمزد کارمندان رخ دهد.

هدف اتم  اجرای یک هفته چهار روزه ، حمایت از سلامت روانی و جسمی کارکنان است ، این تصمیم این امکان را به افراد می‌دهد تا از تعادل شغلی و زندگی سالم‌تری برخوردار شوند، در حالی که به طور همزمان عملکردهای حرفه‌ای و بهره‌وری شغلی آنها نیز افزایش می‌یابد.

همکاری شرکت Fathom و Reask

Fathom، یک شرکت  پیشرو در مدل‌سازی ریسک وقوع  سیل، با Reask، یک شرکت تجزیه و تحلیل خطرات آب و هوایی که به ساخت مدل‌های خطرات آب و هوایی می‌پردازد ، همکاری می‌کند. هدف این مشارکت استراتژیک جدید ارائه دیدگاهی بی نظیر با توجه به  اطلاعات  مربوط به خطرها به بیمه‌گرها، بانک‌ها و سرمایه گذاران در مورد اثرات ترکیبی سیل و باد (خطرات طبیعی) است.

تحول در موسسه فناوری‌های بیمه ویتسه

InsurTech Vitesse  یا موسسه فناوری‌های بیمه ویتسه سه محصول جدید را معرفی می‌کند.ویتسه  پلت فرم پرداخت جهانی که مقر آن در لندن است،. با پیشینه و مجموعه مهارت های متنوع خود، به دنبال این است که افق‌های جدیدی را فتح کند.

تاسیس دفتر سام ساب در میامی

سام‌ساب، یک شرکت فناوریهای قانون‌گذار،  که در راستای  مقابله با با تقلب دیجیتال فعالیت می‌کند، اولین دفترخود در  ایالات متحده خود را در میامی، فلوریدا تأسیس می‌کند و خدمات جدیدی را که فقط برای مشتریان ایالات متحده در دسترس است، راه‌اندازی می‌کند.

راه‌اندازی استارت‌آپ فین‌تک Cabbage Pay در ایالات متحده

استارت‌آپ فین‌تک Cabbage Pay با هدف بازتعریف نحوه انتقال پول برای همه مشاغل، رسماً در شهرهای بزرگ ایالات متحده راه اندازی شده است.

CabbagePay به دلیل راه‌حل‌های پرداخت مقرون‌به‌صرفه و موارد استفاده بی‌شماری که در همه بخش‌های صنایع، از خرده‌فروشی، مشاغل آزاد گرفته تا مراقبت‌های بهداشتی، مالی، دارد به سرعت در حال رشد است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  60  =  68