ارتقای خدمات بانکی در راستای انعقاد تفاهم‌نامه مشترک بانک ملی با صندوق بازنشستگی فولاد کشور

تفاهم‌نامه همکاری راهبردی بانک ملی ایران و موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور بین دکتر محمد رضا فرزین و حسین عامریان، در زمینه گسترش تعاملات و ارتقای سطح خدمات بانکی و افزایش همکاری های متقابل و تامین مالی و نیازهای تسهیلاتی امضا شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،دکتر محمد رضا فرزین مدیرعامل بانک ملی ایران طی اظهاراتی در این مراسم  امضای این تفاهم‌نامه را برای کارگران فولاد کشور و مشتریان بانک پربرکت دانست و افزود: بانک ملی ایران همواره در خدمت مشتریان خود است و از هر فرصتی برای حمایت از مشتریان استفاده می کند و همیشه در کنار آنها خواهد بود.
وی با بیان این که بانک ملی ایران با نگاه بلندمدت و آینده نگرانه خود برای توسعه و گسترش فعالیت های موثر بانکداری شرکتی همکاری با شرکت های بزرگ، نامدار و مشهور را در اولویت قرار داده است، اظهار کرد: همسو با توسعه کشور، بانک ملی ایران نیز در این مسیر با ارائه خدمات مالی منظم و حمایت های سازنده به شرکت ها و مجموعه های بزرگ گام های بزرگ و موثری برداشته است.
وی در این مراسم با تاکید بر این که بانک ملی ایران به مشتریان ارزنده و ویژه نگاه خاصی دارد، از تشکیل معاونت بانکداری جامع بانک ملی به عنوان یکی از اقدامات اساسی در این راستا نام برد و اظهار کرد: با تشکیل این معاونت درصدد هستیم تا با شناسایی مشتریان بزرگ خود خدمات بانکی و امور مالی را براساس نیاز، به موقع، منظم و در اسرع وقت ارائه دهیم.
دکتر فرزین محورهای همکاری بین بانک ملی ایران و صندوق بازنشستگی فولاد کشور را بسیار وسیع و گسترده خواند و افزود: بانک ملی ایران با وجود شبکه ارزی در خارج کشور می تواند تامین مالی ارزی صندوق را نیز برعهده بگیرد.
وی اظهار امیدواری کرد که این تفاهم نامه گام بلندی برای تقویت روابط و بهره مندشدن دو طرف از افزایش تعاملات است و بی شک به پیشبرد اهداف دو مجموعه کمک خواهد کرد.
حسین عامریان مدیرعامل موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور در این مراسم در سخنانی با قدردانی از دست اندرکاران بانک ملی ایران بابت انعقاد این تفاهمنامه، تاکید کرد: امضای این تفاهم نامه زمینه همکاری های جدید را بیش از پیش فراهم خواهد کرد و حمایت های بانک ملی ایران از صندوق در دراز مدت نیز بدون شک می تواند مایه خیر و برکت باشد و ما را در رسیدن به اهداف ترسیم شده کمک کند.
وی تصریح کرد: خوشبختانه این بانک، بانکی خوشنام با تعداد زیاد مشتریان است و صندوق آمادگی دارد تا برای هرگونه همکاری های مشترک اقدام کند.
عامریان در این مراسم خواست تا در قالب تفاهمنامه، خدمات ویژه ای به بازنشستگان و کارگران تحت پوشش صندوق، توسط بانک ملی ایران ارائه شود.
گفتنی است در این مراسم سید فرید موسوی عضو هیات مدیره، علی رضا صادقی معاون بانکداری جامع و جمعی از دیگر مدیران ارشد بانک ملی ایران و همچنین محسن باقری معاون توسعه مدیریت و منابع موسسه صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد کشور حضور داشتند.

منبع: بانک ملی ایران

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  7  =