تحویل سکه‌های قرارداد آتی بورس کالا در بانک سامان

تحویل و تسویه نهایی نخستین سری سکه‌های قرارداد آتی بورس کالای ایران در سال 1391 در مدیریت امور بانکداری شرکتی بانک سامان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در راستای همکاری‌های بانک سامان با شرکت بورس کالای ایران، سکه‌های طلای مربوط به قراردادهای آتی سررسید فروردین 1391 در روزهای 27 و 28 فروردین ماه در ساختمان مرکزی بانک سامان از فروشندگان دریافت و تحویل خریداران شد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده توسط شرکت بورس کالای ایران، فروشندگان سکه موظف هستند در موعد مقرر سکه‌ها را به بانک سامان تحویل داده و به تعهد خود عمل نمایند.

این گزارش حاکی‌است، خریداران این سکه‌ها بر اساس دستور العمل معاملات آتی بورس کالا بر اساس قیمت تسویه آخرین روز معاملات, با حضور در بانک سامان، اقدام به دریافت سکه‌های خود کردند.

برندگان قرعه‌کشی 24 سامان مشخص شدند

قرعه‌کشی حساب جاری 24 بانک سامان مربوط به ماه‌ اسفند1390 برگزار شد.
به گزارش بینا، در این قرعه کشی که در محل ساختمان مرکزی بانک برگزار شد، برندگان خوش شانس 38 جایزه ارزشمند اسفندماه حساب جاری 24 معرفی شدند.

بر اساس این گزارش در قرعه‌کشی مربوط به دوره اسفند حساب ها و کارت های جاری 24, برندگان جوایز حساب جاری 24 شامل 15جایزه  100 میلیون ریالی، 3 کمک هزینه ماهانه به ارزش 2 میلیون ریال برای مدت 20 سال متوالی  و 20 کارت هدیه 5 میلیون ریالی مشخص شدند.

گفتنی است، جوایز نقدی برندگان جوایز  100 میلیون ریالی و 2 میلیون ریالی به زودی به حساب‌ های جاری 24 آن‌ها واریز می‌شود و کارت هدیه برندگان جوایز 5 میلیون ریالی نیز به شعب آنها ارسال خواهد شد.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با مرکز سامان ارتباط 6422-021 تماس حاصل فرمایند و یا به وب‌سایت بانک سامان مراجعه کنند.
لینک اسامی برگزیدگان در وب‌سایت بانک سامان:

https://cms.sb24.com/fa/Lottery/esfand9

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

4  ×    =  40