قیمت خودرو پنج‌شنبه ۳ خرداد ۱۴۰۳/ ثبات بازار خودرو زیر سایه تعطیلی چهارشنبه

قیمت خودرو امروز، پنج‌شنبه 3 خرداد 1403، بدون تغییر نسبت به روز گذشته در ثبات کامل قرار دارد. تمامی محصولات داخلی، مونتاژی و وارداتی با همان نرخ‌های روز سه‌شنبه خرید و فروش می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تجارت‌نیوز، قیمت خودرو امروز، پنج‌شنبه، 3 خرداد 1403 هیچ تغییری نسبت به روز گذشته تجربه نکرده است. دلیل این موضوع، تعطیلی کشور به دلیل مراسم تشییع ابراهیم رئیسی، رئیس سابق دولت سیزدهم بود که باعث شد به نوعی روز پنج‌شنبه هم به تعطیلی کشیده شود.

با توجه به قیمت‌های وب‌سایت ایران‌جیب، روند بازار خودرو طی دو روز اخیر هیچ تغییری نداشته است.

قیمت خودروهای داخلی

قیمت خودروهای داخلی بازار از صبح امروز هیچ تغییری نداشت و با نرخ‌های هفته گذشته خرید و فروش می‌شود.

کوییک دنده‌ای S از هاچ‌بک‌های اقتصادی شرکت سایپا محسوب می‌شود که از روز سه‌شنبه هیچ تغییری ندارد و با 414 میلیون تومان معامله می‌شود.

شاهین G از سدان‌های لوکس و رده بالای سایپا به شمار می‌رود که امروز تغییری ندارد و با 715 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

سمند سورن پلاس بنزینی رقیب پژو پارس در بازار داخلی محسوب می‌شود که از ابتدای معاملات روز جاری تغییری نداشت و به قیمت 723 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

پژو پارس LX TU5 که قیمت آن با انتشار اخبار هیجانی توقف تولید گران شده بود، از سه‌شنبه این هفته افت‌وخیزی را تجربه نمی‌کند و با 831 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

قیمت خودروهای مونتاژی

قیمت خودروهای مونتاژی بازار هم با تبعیت از محصولات داخلی، هیچ تغییری ندارد و با نرخ هفته گذشته معامله می‌شوند.

ام‌وی‌ام X22 Pro دنده‌ای که جزو ارزان‌ترین کراس‌اوورهای جدید مونتاژی بازار شناخته می‌شود که با نرخ 950 میلیون تومان روز گذشته به فروش می‌رسد.

جک J4 آپشنال نیز هیچ تغییری ندارد و به نرخ 816 میلیون تومان رسید.

فیدلیتی پرایم هفت نفره، از کراس‌اوورهای مونتاژی بهمن موتور، همانند دیگر محصولات بازار نسبت به روز گذشته نوسانی ندارد و با نرخ یک میلیارد و 885 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

هایما 8S که از جدیدترین خودروهای مونتاژی ایران خودرو به شمار می‌رود، از آغاز معاملات امروز، با نرخ یک میلیارد و 878 میلیون تومان روز گذشته معامله می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

33  ⁄  11  =