مهلت درخواست بیمه طلایی ؛ فقط تا ۳۱ فروردین

معاون مدیرکل تعاون و پشتیبانی آموزش و پرورش گفت : داوطلبان عضویت در بیمه طلایی فرهنگیان فقط تا 31 فروردین مهلت نام نویسی دارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ابوالفضل اسفندی افزود : داوطلبان باید با مراجعه به ادارات آموزش و پرورش محل خدمتشان و دریافت و تنظیم برگه ویژه نام نویسی در این باره اقدام کنند. وی گفت : علاوه بر امکان نام نویسی از داوطلبان جدید، فرهنگیانی که در شمار اعضای خانوار آنان تغییراتی ایجاد شده است باید آن را حضوری اطلاع دهند.

اسفندی افزود : افرادی هم که به هر علت قصد انصراف از عضویت در بیمه طلایی دارند باید با مراجعه به همان ادارات آموزش و پرورش که عضو شده اند به شکل مکتوب انصراف خود را اعلام کنند.

وی گفت : پس از درج این اطلاعات در سامانه نام نویسی ، برای بیمه شدگان قدیم و جدید کارت های موقت و مشابه پارسال صادر و توزیع می شود زیرا با هماهنگی شرکت بیمه ایران مقرر شده است که برای بیمه شدگان کارت الکترونیکی صادر و جایگزین کارت های معمول شود. یک میلیون و 960 هزار نیروی رسمی و خانوارهای آنان و یک میلیون و 40 هزار فرهنگی بازنشسته و اعضای خانواده هایشان ، عضو بیمه طلایی فرهنگیان هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  −  25  =