بیست و سومین همایش بیمه و توسعه روز شنبه برگزار می شود

بیست و سومین همایش داخلی و نهمین همایش بین المللی «بیمه و توسعه» روز شنبه ۱۳ آذرماه همزمان با روز ملی بیمه و با حضور بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ فعال صنعت بیمه در برج میلاد تهران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بیست و سومین همایش داخلی بیمه و توسعه با عنوان «کارکردها و سازوکارهای بازار در صنعت بیمه» که موضوع آن در اختتامیه همایش سال گذشته مورد توافق قرار گرفت، برگزار می‌شود.

بررسی تازه‌ترین یافته‌های علمی در صنعت بیمه؛ دسترسی به پیشنهادات کاربردی برای برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری در صنعت بیمه؛ تاثیرگذاری در صنعت بیمه با سیاست‌های فرا و درون صنعتی؛ گردهمایی علاقه‌مندان و دست‌اندرکاران صنعت بیمه که منجر به آشنایی بیشتر دانشگاهیان و فعالان صنعت می‌شود و فراهم سازی امکان ملاقات هیات‌های داخلی و هیات‌های خارجی که می‌خواهند به تفاهم‌هایی برای سرمایه‌گذاری و امکان امضای قراردادهای تجاری برسند، ۵ هدف اعلامی این همایش هستند.

فضای کسب و کار در صنعت بیمه؛ تحلیل ساختارهای بازارهای مستقیم و اتکایی؛ قیمت‌گذاری در بازار؛ نوآوری در محصولات بیمه‌ای؛ تعامل‌ با دیگر بازارهای مالی و ورود بیمه‌گران خارجی به بازار ایران محورهای این همایش هستند.

پرفسور هنری لوبژه از دانشگاه ژنو و الکساندر آنکل رئیس اجرایی شرکت ارگو دو سخنران کلیدی این همایش هستند.

به گفته امیر صفری رئیس پژوهشکده بیمه و رئیس این همایش، از ۱۲۹ مقاله دریافتی،۱۶ مقاله برای ارائه در این همایش مورد تایید قرار گرفته که چهار مقاله به زبان انگلیسی است و در پایان از سه مقاله برتر تقدیر خواهد شد. ۱۷ مقاله هم بصورت پوستری ارائه می‌شود.

فعالینی از کشورهای آلمان، انگلیس، لبنان،‌ سوئیس، بلژیک، فرانسه و ژاپن در نهمین همایش بین المللی بیمه و توسعه حضور خواهند داشت.

ایبنا

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

50  ⁄    =  10