احتمال افزایش ۴۳ درصدی کلاهبرداری به دلیل تبدیل سیستم ها به EMV در آمریکا /نرخ رشد کلاهبرداری ها در جهان هنگام تعطیلات سال جدید

ACI هشدار داد

انتظار می رود به دلیل تبدیل سیستم های پرداخت به EMV، تلاش برای کلاهبرداری آنلاین در اوج تعطیلات 43 درصد افزایش یابد./با نزدیک شدن فصل پر ازدحام خرید در تعطیلات، خرده فروشان جهانی می توانند رشد 12 درصدی در فعالیت های کلاهبرداری آنلاین را در فصل تعطیلات آینده در مقایسه با همین دوره در سال 2015 انتظار داشته باشند.

 پایگاه خبری بانکداری الکترونیک-سعیده فتحی- مطالعه ای که توسط شرکت ACI Worldwide انجام شد، نشان داد که انتظار می رود به دلیل تبدیل سیستم های پرداخت به EMV، تلاش برای کلاهبرداری آنلاین در اوج تعطیلات 43 درصد افزایش یابد.

با نزدیک شدن فصل پر ازدحام خرید در تعطیلات، خرده فروشان جهانی می توانند رشد 12 درصدی در فعالیت های کلاهبرداری آنلاین را در فصل تعطیلات آینده در مقایسه با همین دوره در سال 2015 انتظار داشته باشند.

در همین حال  این تحقیق پیش بینی کرده است در همین فصل تعطیلات تلاش برای کلاهبرداری هایی با نام “کارتم را به همراه ندارم (CNP)” در سراسر جهان افزایش 12 درصدی را در مقایسه با سال 2015 مشاهده کنیم. این رشد همسو با افزایش 13 درصدی در تراکنش های فروش در سال 2016 است.  روند کاهش قیمت ارسال نیز در سال 2015 تا سال 2016 نیز ادامه خواهد داشت، که این روند در نتیجه بوجود آمدن روش های حمل و نقل مختلف (برای مثال خرید آنلاین یا تحویل در فروشگاه)، قیمت پایین الکترونیک و تبلیغات است.

در ایالت متحده آمریکا، انتظار می رود میانگین حجم کلاهبرداری انجام شده (ATV) یا میانگین یک خرده فروشی بوسیله کارت اعتباری از 239 دلار به 219 دلار کاهش یابد که کاهش حدود 8 درصدی را نشان می دهد.

همچنین پیش بینی شده است که روز اوج حمله کلاهبرداری در عید کریسمس با تقریباً 2.5 درصد کلاهبرداری باشد که با توجه به محبوبیت کارت های هدیه و خرید در آخرین لحظه به صورت آنلاین یا جایزه فروشگاهی رخ می دهد.

از نظر نوع خریدهایی که مورد هدف کلاهبرداران قرار دارند و سبب حمله آنها می شود، وسیله آرایش، هدفون های بی سیم، کفش ورزشی و دیگر اقلام با قیمت پایین تر (از جمله هدیه با خرید محصولات) است، که می تواند به راحتی در بازار سیاه و یا از طریق فعالیت وبسایت ها دوباره فروخته شود.

بنابراین گزارش نرخ حمله کلاهبرداری آنلاین بر اساس منطقه بر روی نقشه به این صورت دیده می شود: آفریقا با 4.3 درصد، اروپا با 3.6 درصد، آمریکای جنوبی با 2.3 درصد و آمریکای شمالی با 1.6 درصد.
ترجمه: سرویس بین الملل پایگاه خبری بانکداری الکترونیک
منبع: thepaypers
کلمات کلیدی: امنیت+کلاهبرداری آنلاین+روزهای تعطیل+کارت اعتباری+فعالیت وبسایت+بانکداری الکترونیکی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  7  =  14