تاپ؛ جایگاه سومی سهم مبلغی صنعت را از آن خود کرد

بر اساس گزارش فروردین ماه شاپرک؛

بر اساس آخرین گزارش اقتصادی منتشرشده شاپرک، تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) در فروردین ۱۴۰۳ توانست با افزایش سهم مبلغی خود در ابزارهای پرداخت جایگاه سوم را در بین شرکت‌های پرداخت کسب نماید. همچنین تاپ در سهم مبلغی تراکنش‌های کارتخوان رشد قابل توجهی را تجربه و در تراکنش‌های خرید و شارژ نیز شاهد افزایش سهم خود بود. علاوه بر این تجارت الکترونیک پارسیان همچنان پایدارترین بستر پرداخت در بین رهبران بازار است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ)، در گزارش اقتصادی شماره ۱۰۶ شاپرک، تاپ در سهم مبلغی کلیه ابزارهای پرداخت با رشد ۰.۲۵ درصدی توانست ضمن کسب جایگاه سوم در صنعت پرداخت، سهم خود از بازار را به ۱۰.۸۷ درصد برساند. در تراکنش‌های دستگاه‌های کارتخوان تاپ ۰.۳۷ رشد را تجربه نمود و سهم خود را به ۱۱.۶۸ رساند. تجارت الکترونیک پارسیان در فروردین ماه در سهم مبلغی تراکنش‌های خرید به سهم ۱۰.۸۵ درصدی بازار رسید که حاصل رشد ۰.۲ درصدی در عملکرد فروردین ماه است. در حوزه تراکنش‌های شارژ نیز سهم ۱۲.۶۸ درصدی را کسب کرد که نتیجه رشد ۴.۱۱ درصدی در این سرفصل است.

شرکت تجارت الکترونیک پارسیان در این دوره نیز، به مانند ادوار گذشته با کمترین میزان خطای پذیرندگی، پایدارترین بستر پرداخت در بین رهبران صنعت پرداخت است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  1  =