کدام شرکت بیشترین تراکنش ناموفق را داشت/پیشتازی فن آوا کارت در آبان

خطای کمتر، پرداخت بهتر

بر اساس گزارشات شاپرک، در آبان ماه سال جاری شرکت فن آوا کارت با 0/054 درصد نسبت خطای پذیرندگی به کل تراکنش ها، رتبه اول را از نظر بهترین عملکرد به دست آورد. شرکت های پرداخت نوین آرین و سایان کارت به ترتیب با 0/061 درصد و 0/068 درصد در جایگاه های بعدی قرار گرفته اند.

پایگاه خبری بانکداری الکترونیک– در نمودار زیر عملکرد شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت از نظر تراکنش های ناموفق حوزه پذیرندگی مورد بررسی قرار می گیرد تا میزان عملکرد بین شرکت های مختلف مقایسه گردد. هر چه شاخص خطای پذیرندگی به تعداد کل تراکنش ها کمتر باشد، نشان دهنده آن است که شرکت عملکرد بهتری به نسبت سایر شرکت ها داشته است.

در آبان ماه سال جاری شرکت فن آوا کارت با 0/054 درصد نسبت خطای پذیرندگی به کل تراکنش ها، رتبه اول را از نظر بهترین عملکرد به دست آورد. شرکت های پرداخت نوین آرین و سایان کارت به ترتیب با 0/061 درصد و 0/068 درصد در جایگاه های بعدی قرار گرفته اند.

بیشترین میزان شاخص مربوط به شرکت های الکترونیک کارت دماوند (1/281 درصد)، تجارت الکترونیک پارسیان (0/363 درصد)، پرداخت الکترونیک سامان (0/298) و کارت اعتباری ایران کیش (0/242) اختصاص داشته است.

 

با بررسی های انجام شده مشخص گردید که کمترین میزان شاخص تعداد خطای پذیرندگی به تعداد کل تراکنش ها در شرکت الکترونیک کارت دماوند با رشد منفی 0/452 درصد نسبت به ماه قبل مشاهده می شود. همچنین شرکت های فن آوا کارت با منفی 0/127 درصد و کارت اعتباری ایران کیش با منفی 0/112 درصد رشد نسبت به مهر ماه کمترین میزان شاخص را دارا بودند. این آمار در واقع نشان دهنده عملکرد بهتر شرکت های مذکور در مقایسه با سایر شرکت ها می باشد.

بیشترین میزان شاخص در آبان ماه نسبت به مهر ماه سال جاری در شرکت های آسان پرداخت پرشین (0/080 درصد)، خدمات نوین داده ورزی سداد (0/040 درصد)، به پرداخت ملت (0/038 درصد) و تجارت الکترونیک پارسیان (0/019 درصد) مشاهده می گردد که در واقع عملکرد ضعیف تری نسبت به مهر ماه داشته اند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  +  3  =