تفاهم نامه صندوق توسعه فناوری های نوین و صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی سنگ آهن مرکزی/ مسیر سرمایه گذاری سنگ آهن مرکزی در حوزه نوآوری هموار شد

در سومین روز از اینوتکس ۲۰۲۴ صورت گرفت

صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی سنگ آهن مرکزی به منظور سرمایه گذاری تخصصی در حوزه نوآوری با صندوق توسعه فناوری های نوین تفاهم نامه همکاری منعقد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، به نقل از روابط عمومی صندوق توسعه فناوری های نوین؛ در سومین روز از نمایشگاه بین المللی فناوری و نوآوری (INOTEX2024) تفاهم نامه همکاری های دو جانبه بین صندوق توسعه فناوری های نوین و سنگ آهن مرکزی (بافق) به امضا رسید.

این تفاهم نامه با هدف استفاده از امکانات و ظرفیت های طرفین در راستای سرمایه گذاری در حوزه فناوری و ارائه خدمات مشترک به زیست بوم دانش بنیان کشور به امضای دو صندوق رسید.

بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد صندوق سرمایه گذاری خطرپذیر شرکتی سنگ آهن مرکزی در طرح های معرفی شده و ارزیابی شده از طریق صندوق توسعه فناوری های نوین و با راهبری این صندوق در حوزه دانش بنیان و فناور کشور سرمایه گذاری کند.

همچنین معرفی طرح های ارزیابی شده برای سرمایه گذاری مشترک، توسعه همکاری از طریق صندوق PE، ارائه انواع خدمات تامین مالی حوزه فناوری، سرمایه گذاری در سکوی تامین مالی جمعی صندوق نوین با نام نوین کراود، استفاده از ظرفیت های متقابل و تجارب صندوق نوین در حوزه فناوری و هم افزایی در حوزه های مختلف از جمله محورهای تفاهم شده این دو نهاد در تفاهم نامه یاد شده است.

سیزدهمین نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس(INOTEX 2024) از 18 تا 21 اردیبهشت ماه در محل پارک فناوری پردیس برگزار می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ⁄    =  1