کمپین جدید متابانک: با کارتت استارت بزن!

موسسه اعتباری ملل به منظور تسهیل در دریافت خدمات بانکی نسبت به اجرای کمپینی با عنوان “با کارتت استارت بزن! ” در نئوبانک خود (متابانک) اقدام نموده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی فام ،نئوبانک موسسه اعتباری ملل (سامانه بانکی آنلاین شرکت فام) یک سامانه بانکی دیجیتال می‌باشد که به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بدون حضور در شعب موسسه اعتباری ملل فرآیند افتتاح حساب را به صورت غیرحضوری و رایگان انجام داده و از خدمات آن بهره‌مند شوند.

این موسسه با عنایت به تسریع و تسهیل در ارایه خدمات بانکی کمپینی با عنوان( با کارتت استارت بزن!) را آغاز نموده است، که مشتریان می‌توانند از طریق متابانک به آدرس:https://melalbank.ir/metaBankLanding نسبت به افتتاح حساب غیرحضوری اقدام کنند.
این گزارش می‌افزاید: پس از نصب متابانک و افتتاح حساب نیکان نوین طی ۷ روز کاری کارت بانکی به آدرس اعلام شده ارسال خواهد شد.

شایان ذکر است افرادی که از طریق متابانک نسبت به افتتاح حساب نیکان نوین اقدام می‌نمایند می‌توانند بر اساس میانگین حساب، وام قرض الحسنه حداکثر به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال بدون ضامن دریافت نمایند.

همچنین تعداد ۱۰ عدد موتور سیکلت طرح کلیک با قید قرعه به افتتاح حساب کنندگان (با فعال سازی کارت) اهدا خواهد شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  1