انتخاب «کالانو» و «باجت» بانک تجارت به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی

دو محصول «کالانو» و «باجت» بانک تجارت، با رای هیات داوران هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی، به‌عنوان نوآوری برتر ایرانی انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از عصربانک،در جریان هشتمین جشنواره نوآوری برتر ایرانی که با حضور نوآوران برتر ایرانی در دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد، محصولات «کالانو» بانک تجارت و «باجت» شرکت سیمرغ تجارت (شرکت زیرمجموعه بانک تجارت) به‌عنوان محصولات برتر در حوزه نوآوری معرفی شدند.

در این مراسم که با حضور معاونین وزارت صمت، رئیس هیات ‌عامل صندوق نوآوری و شکوفایی، رییس دانشگاه صنعتی شریف و جمعی از فعالان عرصه تکنولوژی و و نوآوری کشور همراه بود، «کالانو» لوح زرین را دریافت کرد؛ محصول اعتبار خرید بانک تجارت که امکان خرید محصولات متنوع از شرکت‌های مختلف را برای مشتریان فراهم کرده است.

در این بازار اعتباری خرید کالای بادوام که با استقبال خوب مشتریان نیز همراه شده است، از ابتدای راه‌اندازی در آذرماه تاکنون قریب به 14.000 میلیارد ریال اعتبار تخصیصی به مشتریان اعطا شده است.

همچنین اپلیکیشن «باجت»، دیگر محصول بانک تجارت هم که در این مراسم موفق به دریافت لوح زرین شد، با تاکید بر سادگی و سهولت ارائه خدمات به مشتریان و بهبود تجربه مشتری، خدماتی همچون امکان افتتاح حساب و دریافت کارت به‌صورت کاملا غیرحضوری، دریافت تسهیلات کاملا آنلاین، امکان اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج به صورت آنلاین و دریافت اعتبار کوتاه‌مدت ماهانه BNPL را فراهم کرده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  30  =  40