انتشار کتاب “بانکداری شرکتی ۲ “به زودی

کتاب” بانکداری شرکتی 2 ” به قلم محمد ربیع زاده و احسان باقری ، مشتمل بر 16 فصل و 2 ضمیمه در 400 صفحه به زودی منتشر می گردد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک بیش از یک دهه از استقرار بانکداری شرکتی به عنوان راهبردی نوین در نظام بانکداری ایران گذشت. بانک‌های کشور هر یک بنا به ظرفیت و اولویت‌های استراتژیک خود، گام‌هایی برای پیاده سازی و استقرار آن و تحقق اهداف توسعه و نفوذ در بازار شرکت‌ها برداشتند. با این حال همه تلاش‌ها معطوف به موفقیت و توسعه این راهبرد نبوده است. تجربیات اجرای این استراتژی بسیار متنوع و متفاوت است. بانک‌هایی که هیچ گاه موفق به اجرای آن نشدند، بانک‌هایی که بخش‌هایی از این نظام را اجرایی کردند و حتی بانک‌هایی که پس از سال‌ها بهره برداری از ظرفیت‌های این استراتژی، تحت تاثیر ساختار وظیفه‌ای و عدم شناخت الزامات بانکداری مدرن، به گذشته عقبگرد کردند. دلایل این تلاش نافرجام از مسائل کلان حاکم بر فضای کسب و کار تا فرایندها و ساختار و زیرساخت‌های بانکداری ایران گسترده است. یکی از مهم‌ترین این عوامل را می توان در ضعف دانش روزآمد و مستند سازی تجربیات عملی و بومی جست‌وجو کرد .
این کتاب کوششی است تا در حد بضاعت خود مهم‌ترین عوامل توسعه‌نیافتگی راهبرد بانکداری شرکتی را بر طرف سازد. کتاب حاصل همفکری و مشارکت محمد ربیع زاده ، احسان باقری دو نسل متفاوت از بانکداران کشور و ویراستاری اسماعیل آریانی است که تجربیات عملی در این حوزه را کسب و در مسیر آموزش و ترویج آن گام برداشته‌اند. پس از انتشار موفق و استقبال کم نظیر از اولین کتاب “بانکداری شرکتی در ایران” در سال 1393 ، کتاب “بانکداری شرکتی 2 “مشتمل بر سرفصل‌های به روز شده و افزودن مسائل جدید با بهره‌گیری از تجربیات عملی و بومی، دانش روز و الگوبرداری از تجربیات بانک‌های مطرح جهانی تألیف و در دسترس مدیران و کارشناسان بانک‌ها و مؤسسات مالی، اساتید و دانشجویان و شرکت‌های فعال در حوزه بانکداری است .
شایان ذکر است همزمان با انتشار کتاب “بانکداری شرکتی 2 “، کتاب “بانکداری شرکتی در ایران” به صورت آنلاین در اختیار علاقمندان قرار می گیرد .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  +    =  69