تاسیس آزمایشگاه تخصصی هوش مصنوعی

رئیس مرکز نوآوری هلدینگ بهسازان فردا خبر داد:

علیرضا متولیان رئیس مرکز نوآوری هلدینگ بهسازان فردا، در پنل توسعه اکوسیستم نوآوری بهسازان فردا که در غرفه بانکداری آینده برگزار شد، به تشریح خدمات حمایتی این مرکز به استارت‌آپ‌ها و تیم‌های نوآور پرداخت.

نسخه صوتی

علیرضا متولیان رئیس مرکز نوآوری هلدینگ بهسازان فردا، تعامل با اکوسیستم نوآوری کشور را از رویکردهای اصلی این مرکز دانست و بیان کرد: اکوسیستم نوآوری با حضور شبکه‌ای فعال از بازیگرانی مانند مراکز رشد و شتاب‌دهنده‌ها، متخصصان صنعتی، استارت‌آپ‌ها و کارآفرینان، مراکز پژوهشی، سرمایه گذاران خطر پذیر، مکانیرم‌های ایده‌پردازی و … شکل می‌گیرد.

هلدینگ فناوری بانک ملت با راه اندازی مرکز نوآوری به دنبال ایجاد هماهنگی میان این بازیگران و ارتباط آنها با اکوسیستم نوآوری کشور است.

وی با اشاره به بخش‌های مختلف این مرکز، یادآور شد: یکی از اولویت‌های ما جذب تیم‌ها و استارت‌آپ‌های نوآور در حوزه‌های هوش مصنوعی و علوم داده، بلاکچین، اینترنت اشیاء و واقعیت مجازی/ افزوده است.

این مسئولیت برعهده شتاب‌دهنده پل‌وینو، از زیرمجموعه‌های مرکز نوآوری است.

متولیان ارتقاء ظرفیت‌های دانشی شرکت‌ها و تیم های نوآور را از دیگر اقدامات این مرکز ذکر کرد و گفت: سرمایه‌گذاری خطرپذیر از دیگر حوزه‌های فعالیت این مرکز به شمار می رود که تمرکز آن بر شرکت‌های نوآوری است که در حال حاضر بازار بزرگی را در سطح کشور دارند و تمایل به گسترش فعالیت خود دارند.

در کنار این اقدامات، برای ارتقای زیرساخت‌‌های دانشی و توسعه‌‌ای به دنبال تاسیس آزمایشگاه تخصصی هوش مصنوعی و علوم داده هستیم.
رئیس مرکز نوآوری هلدینگ بهسازان فردا، کلان داده، هوش مصنوعی، بلاکچین و اینترنت اشیا را ۴ حوزه فناوری نام برد که این مرکز بر روی آن متمرکز شده است.

متولیان از برگزاری چالشی برای شناسایی فعالان و استعدادهای هوش مصنوعی کشور خبر داد و گفت: ما با حدیت به‌دنبال جذب استعدادهای این حوزه و ارائه ظرفیت‌های موجود به ایشان برای توسعه کسب و کارهای مبتنی بر هوش مصنوعی با همکاری این نخبگان هستیم.

علاقه مندان با مراجعه به سایت این مرکز مشارکت در این چالش، می توانند در این مسابقه شرکت کنند. این چالش از چهارم تیرماه آغاز و به مدت سه هفته ادامه خواهد داشت و در نهایت علاوه بر جوایز ارزنده، فرصت همکاری‌های آتی با این تیم‌ها فراهم خواهد آمد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

12  −  8  =