از تراز مثبت بانک سینا تا نمایش محصول SCF ایران کیش در نمایشگاه کسب و کار

عناوین خبری یکشنبه 1401/06/06

بانک سینا در حالی 5 ماهه نخست سال 1401 را پشت سر گذاشت که مجموع درآمد تسهیلات محقق شده در این بازه زمانی 2.512 میلیارد تومان رسید. روند شناسایی درآمد تسهیلات این بانک در سال جاری صعودی بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، سرخط خبرهای حوزه بانکداری الکترونیک امروز1401/06/06 را در این صفحه دنبال کنید:

راهکار بانک مرکزی برای مهار تورم چه بود؟

اصغر ابوالحسنی، قائم‌مقام بانک مرکزی در برنامه میز اقتصادی به اقدامات و برنامه‌های بانک مرکزی اشاره کرد. یکی از محورهای اصلی صحبت او به کنترل نقدینگی و تورم اشاره دارد. او معتقد است بانک مرکزی با توجه به حذف ارز ۴۲۰۰تومانی توانسته در کنترل نقدینگی نمره قبولی بگیرد که نتیجه آن در کاهش تورم نقطه به نقطه تیرماه مشهود است. ابوالحسنی از دیگر اقدامات بانک مرکزی را مرزبندی رشد ترازنامه بانک‌ها عنوان کرد که در اقدام جدید بانک مرکزی با رتبه‌بندی بانک‌ها رشد آنها را بین ۱ تا ۵/ ۲درصد محدود کرده است که در صورتی‌که بانک‌ها این رشد را رعایت نکنند، ذخیره قانونی آنها افزایش پیدا می‌کند.

پیش‌بینی وضعیت هوای کشور در یکشنبه ۱۴۰۱/۰۶/۰۶

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی افزایش ابر، رگبار و وزش باد برای برخی مناطق کشور از افزایش آلودگی هوا در در استان‌های غربی خبر داد.

اسامی هیات مدیره جدید انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی اعلام شد

هیات مدیره جدید انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی مشخص شدند.اسامی اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره وبازرسان آنها که در مجمع عمومی ۱۴۰۱/۰۴/۰۲ انتخاب شده، به مدت سه سال دارای اعتبار است.

منسوخ شدن آلت‌کوین‌ها توسط درایو‌چین

درایوچین نام یک سافت‌فورک پیشنهادی بیت‌کوین است که می‌تواند مجموعه‌ای از زنجیره‌های جانبی را به بیت‌کوین اضافه و عملاً آلت‌کوین‌ها را منسوخ کند.

تراز بانک سینا هر ماه مثبت تر از ماه قبل

بانک سینا در حالی 5 ماهه نخست سال 1401 را پشت سر گذاشت که مجموع درآمد تسهیلات محقق شده در این بازه زمانی 2.512 میلیارد تومان رسید. روند شناسایی درآمد تسهیلات این بانک در سال جاری صعودی بود.

تغییر روند درآمد صدور بیمه نامه در بیمه ما

شرکت بیمه ما در 5 ماهه منتهی به مرداد 1401 درآمد 1.273 میلیارد تومانی از محل صدور بیمه نامه شناسایی نمود. روند شناسایی درآمد این شرکت بیمه ای تا پایان تیر ماه صعودی بود؛ اما در مرداد ماه درآمد مذکور با اندکی کاهش همراه شد.

نمایش محصول SCF ایران کیش در نمایشگاه کسب و کار

ایران کیش در نخستین نمایشگاه کسب و کار ایران که با محوریت دانش بنیان برگزار شد، محصول SCF خود و بانک تجارت را به نمایش گذاشت .

رکورد چین در واردات طلا

واردات خالص طلای چین در جولای از طریق هنگ‌کنگ به بالاترین حد در ۹ ماه گذشته رسید.

نمایندگان مجلس اعضای مجمع عمومی بانک مرکزی را مشخص کردند

نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعضای مجمع عمومی بانک مرکزی را مشخص کردند که بر اساس آن رئیس جمهور (رئیس مجمع)، وزیر امور اقتصادی و دارائی، رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و دو نفر اقتصاددان دارای حداقل پانزده (۱۵) سال تجربه مرتبط و یک نفر به انتخاب رئیس جمهور تعیین شدند.

تمدید زمان شرکت در مسابقه “بانک رفاه به قلم شما”

مهلت شرکت در مسابقه دل‌نوشته “بانک رفاه به قلم شما” ویژه گرامیداشت شصت‌ودومین سالگرد تأسیس بانک رفاه کارگران، تمدید شد.

اعطای بیش از ۵۵ میلیارد ریال تسهیلات ازدواج در بانک خاورمیانه

بانک خاورمیانه در ۵ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ برای عمل به بخشی از مسوولیت اجتماعی خویش با اختصاص یک شعبه ویژه برای تسهیلات ازدواج در مجموع پنجاه و پنج میلیارد و هفتصد میلیون ریال به متقاضیان این نوع تسهیلات اعطا کرد.

نزول اندک قیمت سکه

قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید امروز (یکشنبه) در بازار آزاد تهران به ۱۴ میلیون و ۱۲ هزار تومان رسید.

چالش های سرمایه‌گذاری خطرپذیر ایران

سرمایه‌گذاری خطرپذیر در ایران کم‌تر از دو دهه قدمت دارد، اما سهم آن در اقتصاد کشور نسبت که کشورهای توسعه‌یافته ناچیز است. براساس آمارهای کشور امریکا نشان می‌دهد سرمایه‌گذاری خطرپذیر حدود ۱.۵ درصد از GDP سالانه این کشور است اما بیش از ۲۰ درصد از تولید ناخالص داخلی از محل درآمدهای شرکت‌های با پشتوانه سرمایه‌گذاری خطرپذیر است. نگاهی به عملکرد کشورهای همسایه در سال‌های اخیر نیز نشان‌دهنده رشد سرمایه‌گذاری خطرپذیر در این کشورها است. ترکیه با ۹۵۰ درصد رشد نسبت به سال ۲۰۲۰ رکورد ۱.۶ میلیارد دلار سرمایه‌گذاری خطرپذیر در سال ۲۰۲۱ را به جای گذاشته است. همچنین امارات متحده عربی با ۱.۲ میلیارد سرمایه‌گذاری خطرپذیر در سال ۲۰۲۱ رتبه اول در کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا را دارد.

استقرار روحانیون در شعب بانک ها تکذیب شد

سخنگوی بانک مرکزی ضمن تکذیب حضور ناظران شرعی در تمامی شعب بانک‌ها اعلام کرد:‌ برخلاف ادعاهای مطرح شده، ناظران شرعی به هیچ وجه منحصر به روحانیون محترم نمی‌باشد.

افت ۵ هزار واحدی بورس

روند حرکت بازار سرمایه برخلاف روز گذشته نزولی بود و شاخص کل بورس بیش از ۵۰۰۰ واحد کاهش یافت.

برگزاری نخستین نشست کمیته راهبری ارزش آفرینی دیجیتال در صنعت بانکی کشور

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  4  =