برگزاری نخستین نشست کمیته راهبری ارزش آفرینی دیجیتال در صنعت بانکی کشور

به میزبانی شرکت ملی انفورماتیک انجام شد

با حضور متخصصان و صاحب نظران صنعت بانکداری، نخستین جلسه “کمیته راهبري ارزش آفرینی دیجیتال در صنعت بانكي كشور” در شرکت ملی انفورماتیک برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک  و نقل از روابط عمومی شرکت ملی انفورماتیک، با هدف ایجاد یکپارچگی در راهکارها، راهبردها و اقدامات برای ارزش آفرینی در صنعت بانکداری از مسیر فناوری های نوین دیجیتال؛ نخستین جلسه “کمیته راهبری ارزش آفرینی دیجیتال در صنعت بانکی کشور” با حضور متخصصان و صاحب نظران این حوزه برگزار شد.

در این نشست که به میزبانی شرکت ملی انفورماتیک برگزار شد آقایان دکتر دیواندری(عضو هیات علمی دانشگاه تهران)، دکتر کرمانشاه(عضو هیات علمی دانشگاه شریف)، دکتر ترک‌تبریزی (نائب رئیس هیات مدیره بانک تجارت)، دکتر جوانمردی(مدیرعامل شرکت فناپ)، دکتر محمدی(عضو هیات علمی دانشگاه تهران) و دکتر مرتضویان(مدیر نوآوری و مطالعات راهبردی شرکت ملی انفورماتیک) حضور داشتند.

دکتر علی عبدالهی مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک، هدف از تشکیل کمیته راهبری ارزش آفرینی دیجیتال در صنعت بانکی کشور را حاکم کردن نگاه و رویکرد منسجم و البته اکوسیستمی به مقوله بهره گیری از پتانسیل فناوری های نوین در ارتقاء صنعت بانکداری با محوریت تجربه مشتری دانست و اشاره کرد: تمامی برنامه ها، پروژه ها و اقدامات توسعه ای بایستی با نگاه یکپارچه به کل زنجیره ارزش خدمات بانکداری بررسی و طرح ریزی شود وگرنه همپوشانی، موازی کاری و گاها اقدامات متناقض شکل خواهند گرفت. از این رو تصمیم بر این است که تعریف فعالیت های جدید و خروجی تمامی کارگروه ها در این کمیته طرح ­ریزی و بررسی شوند.

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک تاکید کرد: به عنوان مثال خروجی­های کارگروه های فین تک و سایر کارگروه های جدیدی که تعریف خواهند شد، در این کمیته بحث و بررسی خواهند شد. همچنین یکی دیگر از محورهای بسیار مهم که در این کمیته مورد بررسی قرار می گیرد، بحث بهبود تجربه مشتری خدمات الکترونیکی در کل صنعت و راهکارهای ارتقاء آن خواهد بود.

در نخستین جلسه این کمیته که  30 خرداد ماه در محل شرکت ملی انفورماتیک برگزار شد، اعضاء به بررسی، گفتگو در خصوص مسیر طی شده و وضعیت فعلی صنعت بانکی کشور پرداخته و در ادامه نیز چالش‌ها، اولویت‌ها، ضرورت‌ها و موانع موجود در مسیر توسعه رویکردها و فناوری‌های نوین و ارزش‌آفرین در صنعت بانکی مورد بحث و تبادل‌نظر قرار گرفت.

منبع:شرکت ملی انفورماتیک

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×    =  81