تازه‌ترین اخبار فناوری‌های مالی جهان/ اقدام جدید پی‌پال در راستای کمک‌های بشردوستانه

نیلوفر ادیب‌نیا؛ از جمله مهم ترین اخبار حوزه فناوری مالی امروز 4 شهریور همسان با 26 آگوست 2022، اقدام جدید پی‌پال برای همکاری با نهادهای خیریه در راستای فراهم کردن امکان پرداخت‌های خیریه و بشردوستانه و فرصت جدید برای استارت‌آپ‌های آفریقایی برای همکاری با اکوبانک است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شما می‌توانید سرخط مهم‌ترین اخبار فناوری‌های مالی امروز در جهان را در این گزارش بخوانید.

 

راه‌اندازی پلت‌فرم جدید گیت دات آی او

گروه  گیت دات آی او  Gate.io از راه‌اندازی پلتفرم تجاری Gate OTC خبر داده است. این پلتفرم جدید خدمات معاملات ارز دیجیتال OTC را با مجوز برای افراد و نهادهای خاص و قانونی اجرا می‌کند.

فرصت جدید برای استارت‌آپ‌های آفریقایی

Fintech Challenge به استارت‌آپ‌های تازه تاسیس در کشورهای آفریقایی که پتانسیل همکاری با Ecobank را دارند پیشنهاد همکاری می‌دهد.

استارت‌آپ‌های تازه تاسیس آفریقایی تا 16 سپتامبر برای اعلام تمایل خود برای همکاری با اکوبانک فرصت دارند.

تغییر در سیستم بانک تجاری شانگهای

بانک تجاری شانگهای (SCSB)، از جایگزینی سیستم‌های  Temenos و IBM با سیستم‌های اصلی قدیمی خود در راستای احرای بانکداری ترکیبی خبر داده است.

تغییر در مدیریت پلتفرم Bench

Bench، یک پلتفرم پیشرو در زمینه حسابداری و مشاوره مالیاتی، اعلام کرد جین فیلیپه دوریوس که تا کنون به عنوان مدیر مالی این شرکت خدمت می‌کرده است. به عنوان مدیر عامل جدید این شرکت انتخاب شده است.

اقدام جدید پی پال در راستای کمک‌های بشردوستانه

شرکت تجارت الکترونیکی پی‌پال با مشارکت دو شرکت خیریه که خدمات و کمک های بشردوستانه ارائه می‌دهد اعلام کرد که امکان پرداخت های خیریه را فراهم کرده است.

این  محصول جدید پی پال حامیان مالی، بنیادهای اجتماعی و سایر اعطاکنندگان را قادر می‌سازد تا کمک‌های بلاعوض را به سرعت و به صورت الکترونیکی از طریق PayPal به موسسات خیریه ارائه کنند.

همکاری بایننس با بوسان کره جنوبی

بایننس، صرافی رمزارز آنلاین که امکان مبادله رمزارزهای متعددی را فراهم می‌آورد و پیشرو بلاک چین و بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال از نظر حجم معاملات، امروز از امضای یادداشت تفاهم (MoU) با شهر بوسان در کره جنوبی خبر داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

84  −  76  =