از جایگاه فینوپیا در اکوسیستم بلاکچین تا راه اندازی سامانه محچک

تازه ترین اخبار حوزه بانکی و پرداخت الکترونیک را بخوانید؛

امروز و در مراسمی یکی از پیچیده ترین سامانه های بانکی به لحاظ فنی و اجرایی در آستانه هفته دولت به همت بانک مرکزی و همکاری قوای قضاییه و مققنه و شبکه بانکی به سرانجام رسید. همچنین در گفتگویی دو نفره با همبنیانگذاران فینوپیا به جایگاه این استارت آپ در صنعت بلاکچین پرداخته شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ، به روزترین اخبار حوزه بانکداری الکترونیک  روز سه شنبه یکم شهریور 1401 را در این صفحه دنبال کنید.

در کدام استان ها احتمال بارش باران و تگرگ پیش بینی شده؟

کارشناس هواشناسی گفت: طی ۳ روز آینده در استان های هرمزگان، کرمان، سیستان و بلوچستان، فارس و تهران رگبار باران و وزش باد شدید موقت پیش بینی می شود.

کنترل جدی مجلس در فعالیت اینفلوئنسرها

تلاش برای مدیریت فضای مجازی در خانه ملت ادامه دارد. این‌بار مرکز پژوهش‌های مجلس طرحی را پیشنهاد کرده است که در صورت تصویب، به رصد و کنترل جدی فعالیت اینفلوئنسرها منجر خواهد شد. طبق آنچه مرکز پژوهش‌ها در گزارش خود در این زمینه منتشر کرده است، اینفلوئنسرها – یا به تعبیر مرکز پژوهش‌ها، کاربران تاثیرگذار- بدون پذیرش هیچ مسوولیت حقوقی، به دلیل ارزان بودن و سهولت تبلیغات در فضای مجازی و با استفاده از رویه‌های غیرمنصفانه و گمراه‌کننده، تبلیغات فریبنده و آسیب‌رسان را منتشر می‌کنند.

ارائه طرح ویژه مسئولیت های مدنی بیمه سرمد برای مدیران هتل

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

11  +    =  18