طرح گنجینه سپهر بانک صادرات رونمایی شد

معاون مدیر عامل بانک صادرات از عملیاتی شدن طرح گنجینه سپهر از روی جاری در تهران و از هفته آینده در سایر استان‌ها خبر داد و این طرح را موجب افزایش مشارکت مردم در سرمایه‌گذاری‌های ملی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک عباس‌زادگان امروز در مراسم رونمایی از طرح گنجینه سپهر به تشریح جزئیات این طرح پرداخت و افزود: این طرح در قالب طرح‌های تأمین مهریه، آتیه کودکان و نوجوانان، پس‌انداز تأمین آتیه کارگران و کشاورزان و سرمایه‌گذاری حساب اقساطی مدیریت یارانه‌ (حامی) خواهد بود.


وی در مورد طرح تأمین مهریه، گفت: این طرح در راستای تأمین مالی است که دارای ارزش اقتصادی بوده و می‌تواند به عنوان تمام یا بخشی از مهریه به عنوان حساب تأمین مهریه افتتاح شود. البته مدت این طرح می‌تواند 20 ساله باشد که در صورت تمدید سپرده‌های سرمایه‌گذاری محقق می‌شود.


معاون مدیر عامل بانک صادرات ضمن اشاره به محور دوم این طرح، ادامه داد: این طرح در راستای تأمین آتیه کودکان و نوجوانان و ایجاد سرمایه‌‌ای مطمئن برای تهیه نیازهای آینده زندگی آنان از قبیل تهیه جهیزیه، هزینه تحصیلات عالی، ازدواج و موارد مشابه به عنوان حساب مذکور افتتاح می‌شود.


عباس‌زادگان اضافه کرد: سومین محور این طرح با همکاری دولت و در راستای تأمین سرمایه‌ای قابل توجه از تشکیل پس‌اندازهای کوچک با کمک دولت افتتاح می شود.
وی چهارمین محور را سپرده سرمایه‌گذاری حساب اقساطی یارانه‌ها عنوان و تصریح کرد:‌ این طرح به منظور ایجاد انگیزه جهت ماندگاری منابع مربوط به یارانه‌ها در نظر گرفته شده و حساب مربوطه بر اساس ضوابط مندرج در دستورالعمل افتتاح می‌شود.

این مقام مسئول در بانک صادرات در مورد زمان عملیاتی شدن این طرح، گفت:‌ از امروز این طرح در استان تهران و از اوایل هفته آینده در سایر استان‌ها عملیاتی خواهد شد.
عباس زادگان به شرایط عمومی طرح‌ها اشاره کرد و افزود: سرمایه‌گذاری به صورت یکجا، اقساطی و یا ترکیبی امکان پذیر خواهد بود همچنین نرخ سود این حساب‌ها مطابق نرخ سود مصوب شورای پول و اعتبار اعمال می‌شود.


وی ادامه داد:‌ مدت این سپرده‌گذاری‌ها از یک تا پنج سال بوده که در پایان هر دوره به میزان مدت‌ زمان‌های مطابق با درخواست مشتری و ضوابط بانک قابل تمدید خواهد بود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  5