آغاز پذیره نویسی صندوق سرمایه گذاری بانک گردشگری

پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری مختلط بانک گردشگری به‌عنوان دومین صندوق از این نوع به‌زودی در تمامی شعب این بانک و نمایندگی‌های کارگزاری آگاه انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک صندوق سرمایه‌گذاری مختلط بانک گردشگری، از انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری مختلط است که بر روی اوراق با درآمد ثابت و سهام، سرمایه‌گذاری می کند.


صندوق‌های سرمایه‌گذاری به جمع‌آوری وجوه از سرمایه‌گذاران و تخصیص آنها به سرمایه‌گذاری بر روی سهام و سایر اوراق بهادار، تحت نظارت سازمان بورس و اوراق بهادار می‌پردازند.همین تنوع در سرمایه‌گذاری سبب کاهش خطر آن و افزایش جذابیت صندوق سرمایه‌گذاری می‌شود.


صندوق‌های سرمایه‌گذاری امکان استفاده از مدیریت تخصصی و حرفه‌ای را در کنار کاهش هزینه‌های سرانه هر سرمایه‌گذار بابت بهره‌گیری از دانش وتجربه نیروهای متخصص فراهم می‌کنند.


سید مجید رضوی مدیر امور سرمایه‌گذاری و شرکت‌های بانک گردشگری با تاکید براینکه متوسط بازدهی بورس تهران در سال گذشته 75 درصد بوده اعلام کرد: این رشد که انتظار می‌رود در سال‌های آینده نیز تداوم یابد فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناسبی را در اختیار علاقه‌مندان قرار می‌دهد.


وی اظهار داشت : با توجه به عدم اطلاع کافی اکثر سهامداران خرد از بازار سرمایه، صندوق‌های سرمایه‌گذاری کمک می‌کنند تا این افراد نیز از حداکثر سود در این بازار رو به رشد بهره‌مند شوند . وی اعلام کرد : مدیریت صندوق سرمایه گذاری بانک گردشگری بر عهده شرکت کارگزاری آگاه است. این شرکت مدیریت صندوق سرمایه‌گذاری آگاه را نیز بر عهده دارد که در یک سال گذشته بیش از 85 درصد و در دو سال و نیم سپری شده (از ابتدای تاسیس) بیش از 356 درصد بازدهی داشته است.


رضوی تصریح کرد: صندوق سرمایه‌گذاری مختلط بانک گردشگری با سرمایه‌گذاری 60 درصدی در سهام و 40 درصدی بر روی گواهی سپرده بانک‌ها و اوراق مشارکت، سود تضمین شده بالاتری را به مردم ارائه می‌دهد.


مدیر امور سرمایه‌گذاری و شرکت‌های بانک گردشگری با تاکید بر اینکه پذیره‌نویسی صندوق سرمایه گذاری بانک گردشگری از سوم تا دوازدهم خرداد ماه سال جاری انجام  می شود، گفت: قیمت اسمی هر واحد سرمایه‌گذاری صندوق یک میلیون ریال است. پس از اتمام پذیره‌نویسی و شروع فعالیت صندوق ارزش هر واحد سرمایه‌گذاری متناسب با ارزش روزانه دارایی‌های صندوق، تغییر خواهد کرد.


وی ادامه داد: پذیره‌نویسی صندوق بانک گردشگری در تمامی شعب این بانک و نمایندگی‌های کارگزاری آگاه صورت می‌پذیرد. وی همچنین گفت : حداقل واحدهای لازم برای سرمایه‌گذاری در صندوق معادل 10 واحد و حداکثر پنج درصد سقف واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق (25هزار واحد سرمایه‌گذاری)  می باشد .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

40  ⁄  4  =