۵ مهرماه آخرین مهلت ثبت نام در کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی

آخرین مهلت ثبت نام در سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی و نمایشگاه جانبی آن تا پنجم مهرماه تمدید شده است و علاقمندان می توانند در صورت موجود بودن فضا، نسبت به ثبت نام یا اجاره غرفه اقدام نمایند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از دبیرخانه سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی این  کنفرانس با حضور دانشگاه ها، بانک ها، موسسات مالی و اعتباری، صنعت بیمه و شرکت های بورس، سرمایه گذاری و لیزینگ در روزهای 18-17 مهرماه سال جاری در هتل المپیک تهران برگزار می شود.

در سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی که با موضوع برنامه ریزی و اجرای راهبردهای بازاریابی در موسسات خدمات مالی برگزار می شود، محورهای هشت گانه توسط 15 نفر از صاحب نظران داخلی و خارجی از کشورهایی چون امریکا، انگلیس و چند کشور منطقه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

 در کنار کنفرانس، چندین کارگاه تخصصی نیز جهت آشنایی عملی شرکت کنندگان با تکنیک ها و ابزارهای روز بازاریابی خدمات مالی برگزار خواهد شد.


خاطرنشان می شود، در نمایشگاه جانبی کنفرانس نیز بانک ها، موسسات مالی و اعتباری، شرکت های بیمه و سایر شرکت های فعال در این حوزه به معرفی اقدامات، برنامه ها و توانمندی های حواهند پرداخت.


گفتنی است،


ضمناً، وب سایت مرکز بازاریابی خدمات مالی به نشانی www.FSMcenter.com  و شماره تلفن های  2-66596661 جهت کسب اطلاعات بیشتر، انجام هماهنگی های لازم و دریافت فرم های مربوطه در دسترس علاقمندان قرار دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  ×  1  =