نت بانک سامان در پنجمین نمایشگاه بورس ،بانک، بیمه و خصوصی سازی رونمایی می شود

در پنجمین نمایشگاه بانک, بیمه, بورس و خصوصی سازی جدیدترین پروژه بانک سامان در حوزه خدمات بانکداری الکترونیکی با عنوان نت بانک سامان رونمایی و به معرض دید مشتریان گذاشته می شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از  روابط عمومی بانک سامان, پنجمین نمایشگاه بانک, بیمه, بورس و خصوصی سازی با حمابت بانک سامان   برگزار می شود.

بر اساس این گزارش بانک سامان در سالن های 10 و 11 نمایشگاه با راه اندازی یک غرفه در قالب یک شعبه بانکی پذیرای بازدیدکنندگان نمایشگاه خواهد بود.


همچنین بر اساس هماهنگی های انجام شده با کارگزاری های آگاه, مفید, سامان و خبرگان سهام 4 باجه بانکی نیز در محل غرفه این کارگزاری ها فعال و آماده ارایه خدمات افتتاح حساب به متقاضیان بهره برداری از سامانه آنلاین تریدینگ بانک سامان خواهند بود.


بر اساس این گزارش به دلیل توان فنی بالا و ظرفیت های بسیار گسترده بانک سامان در حوزه توسعه نرم افزاری معاملات آنلاین سهام, کارگزاری های اصلی و مهم کشور بانک سامان را به عنوان بانک عامل در معاملات برخط خود انتخاب کرده اند.


پنجمین نمایشگاه بانک, بیمه , بورس و خصوصی سازی در روزهای 24 تا 27 شهریور ماه در محل نمایشگاه های دائمی تهران در سالن های 14 تا 25 برگزار می شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

31  −  21  =