۱۰ بانکدار برتر بانک اقتصادنوین در سال ۸۹ معرفی شدند

10 بانکدار برتر بانک اقتصادنوین در سال 1389همزمان با جشن 10 سالگی و آغاز دهه نوین شکوفایی بانک اقتصادنوین چهره‌های اثرگذار این بانک در ادارات مرکزی و شعب قدردانی شد.

data-src=https://ebinews.com/img/files/174765366202589047.jpg

در بخشی از لوح تقدیر دکتر بت‌شکن مدیرعامل بانک اقتصادنوین به بانکداران برتر این بانک آمده است:

"اینک که با استعانت از الطاف لایزال الهی؛ نخستین دهه از فعالیت نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران با خوشنامی، اعتباری حرفه‌ای و ارزش آفرینی برای مشتریان، سپری شده است؛ در کمال افتخار انتخاب جنابعالی/ سرکار را که از سرمایه‌های انسانی این بانک می‌باشید؛ به عنوان "بانکدار برتر" سال 1389 اعلام نموده و نشان ویژه سالانه مدیرعامل به جنابعالی اعطا می‌گردد."

"امید است با تلاش یکایک همکاران، ضمن حفظ ارزش‌ها و دستاورهای گذشته با دستیابی به نوآوری‌های بیشتر، رشد و تعالی مستمر و روزافزون بانک اقتصادنوین را شاهد باشیم".

لازم به ذکر است در گروه شعب سید بهاءالدین طالب‌نیا جهرمی سرپرست منطقه 5 استان‌ها، به عنوان بانکدار برتر در سال 1389 معرف شد، ضمن اینکه سید رضا موسوی رئیس شعبه ایساکو تهران، اکرم سیف‌آبادی معاون شعبه فاطمی، عاطفه نورائی مسئول صندوق شعبه آبادان، میرحسین کرامت متصدی امور بانکی شعبه میدان مرکزی میوه و تره‌بار، معصومه پوراسماعیلی متصدی امور بانکی شعبه خلیج فارس و سولماز گلوانی متصدی امور بانکی شعبه خوی نیز به عنوان بانکدار برتر در حوزه شعب معرفی شدند.

نحوه برخورد با مشتری، جذب مشتریان جدید، ترغیب مشتریان به استفاده از بانکداریالکترونیکی، ابتکار و نوآوری و مشارکت ویژه و فعال از جمله شاخص‌های تعیین بانکداران برتر بانک اقتصادنوین در سال 1389 بود.

در حوزه ادارات مرکزی نیز لوح تقدیر، نشان ویژه مدیرعامل و حمایل بانکداران برتر در سه رده رئیس، معاون و کارشناس اداره به حمید نقدی از معاونت فناوری اطلاعات، فروزین تقوی‌نژاد از معاونت مالی و فاطمه کردی از حوزه اعتبارات اهدا شد.

ضمن اینکه از تلاش‌های غلامرضا فروزنده از معاونت سرمایه انسانی، علی وارث معاونت مالی، سحر هاشمی معاونت فناوری اطلاعات، فاطمه فروزان علاء اداره روابط عمومی، حسین مقدسی اداره بازرسی و کاظم امیدوار از مدیریت امور شعب نیز قدردانی شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  90