کسب رتبه الف از سوی شرکت کارگزاری بانک اقتصادنوین

شرکت کارگزاری بانک اقتصادنوین در آخرین رتبه‌بندی صورت گرفته در بین کارگزاری‌ها، موفق شد رتبه الف را کسب کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در ادامه برگزاری مجامع شرکت‌های وابسته بانک اقتصادنوین، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارگزاری بانک اقتصادنوین برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1390 برگزار شد.

معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های این بانک در مجمع سالیانه شرکت کارگزاری بانک اقتصادنوین گفت: اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی ایران تلاش می‌کند با بهره‌مندی از خدمات خود و شرکت‌های تحت پوشش سبدی متنوع از انواع خدمات پولی و مالی به هم‌وطنان ارایه کند.

مجتبی شیروانی اظهار داشت: از جمله این شرکت‌ها، شرکت کارگزاری بانک اقتصادنوین است که توانسته خدمات مورد نیاز مشتریان بانک را در دادوستد سهام فراهم کند.

بر اسا س این گزارش، نصرالله برزنی، مدیرعامل این شرکت با ارایه گزارشی از وضعیت این شرکت گفت:شرکت کارگزاری بانک اقتصادنوین در سال گذشته موفق شد مجوز انجام معامله در بورس کالا و انرژی را نیز کسب کند که اخذ این مجوز نشان‌دهنده عملکرد مطلوب این شرکت است.

این گزارش می افزاید،در ادامه مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کارگزاری بانک اقتصادنوین صورت‌های مالی این شرکت برای سال مالی منتهی به 29 اسفندماه 1390 مورد بررسی و تصویب سهامداران قرار گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

55  ⁄    =  11