نرخ اجاره در تهران چگونه تعیین می شود؟

رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران گفت: هر کسی نسبت به دارایی و املاک خود اختیار دارد و می‌تواند آن را با هر قیمت و نرخی اجاره دهد یا این‌که بفروشد.

اقتصاد پرس: حسام عقبایی رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران با اشاره به وضعیت قیمت‌ها برای اجاره واحدهای تجاری در تهران اظهار داشت: هم‌اکنون اجاره واحدهای تجاری در تهران سر و سامان ندارد، چراکه هیچ نهادی برای سامان دادن و نظارت روی میزان نرخ اجاره در این بخش وجود ندارد.

وی افزود: البته هر کسی نسبت به دارایی و املاک خود اختیار دارد و می‌تواند آن را با هر قیمت و نرخی اجاره دهد یا این‌که بفروشد.

رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران تصریح کرد: نرخ اجاره واحدهای تجاری در حال حاضر براساس مناطق، مرغوب بودن و پاخور بودن متفاوت است که هر کدام از این مسایل روی قیمت واحدها اثرگذار است.

عقبایی ادامه داد: هم‌اکنون نرخ اجاره در بخش‌هایی که از رفت‌وآمد بیشتری برخوردار هستند و در خیابان‌های اصلی قرار دارند، بسیار بیشتر از نرخ اجاره در خیابان‌های فرعی است.

رییس اتحادیه مشاوران املاک تهران خاطرنشان کرد: در حال حاضر البته مالکان روی این موضوع که در واحدهای تجاری خود یک نوع فعالیت صنفی ادامه پیدا کند، تاکید دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  2  =  4