برنده بازی اکران نوروز ۹۳ کیست؟

پنج فیلم در اکران نوروزی 93 در سرگروه‌های سینمایی با هم به رقابت می پردازند که در کنار آنها یک فیلم در گروه سینمایی آزاد به نمایش درمی‌آید و باید دید از میان این آثار کدامیک گوی سبقت را در گیشه و جذب مخاطب از دیگران می‌رباید.

خبرگزاری مهر: پنج فیلم در اکران نوروزی 93 در سرگروه‌های سینمایی با هم به رقابت می پردازند که در کنار آنها یک فیلم در گروه سینمایی آزاد به نمایش درمی‌آید و باید دید از میان این آثار کدامیک گوی سبقت را در گیشه و جذب مخاطب از دیگران می‌رباید.

اکران نوروزی سال 93 سینمای ایران با نمایش پنج فیلم سینمایی «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا در گروه سینمایی آزادی، «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی در گروه سینمایی استقلال، «معراجی ها» به کارگردانی مسعود ده نمکی در گروه سینمایی قدس، «خط ویژه» به کارگردانی مصطفی کیایی در گروه سینمایی آفریقا، «با دیگران» به کارگردانی ناصر ضمیری در گروه سینمایی فرهنگ شکل می‌گیرد.

می‌توان گفت با آغاز اکران «خط ویژه» از امروز در سینماهای تهران به نوعی اکران نوروزی هم کلید خورده است و با پیوستن «طبقه حساس» از فردا شکل جدی‌تری به خود می‌گیرد. البته فیلم «معراجی‌ها» نیز چند هفته‌ای هست که روی پرده رفته و فروش خوبی داشته است. علاقمندان به فیلم‌های نوروزی می‌توانند چهارشنبه هفته آینده منتظر دیگر فیلم‌هایی باشند که قرارست به اکران نوروزی بپیوندند.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/12/14/264588_999.jpg
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  3  =