پیکر علیرضا سلیمانی در امامزاده محمد کرج آرام گرفت

در این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان و ورزشکاران برگزار شد پیکرعلیرضا سلیمانی قهرمان اسبق کشتی آزاد جهان از مقابل تالار شهیدان نژاد فلاح به سوی خانه ابدی بدرقه شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از تسنیم امروز در مراسمی پیکر علیرضا سلیمانی با حضور ملی پوشان کشتی کشور و دوستداران کشتی پهلوانی به سمت امامزاده محمد کرج بدرقه شد.

حضور ورزشکاران و یاران همیشگی این پهلوان در این بدرقه چشمگیر بود، در  این مراسم علاوه بر ملی پوشان کشتی، کیومرث هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، امیر رضا خادم معاون وزیر ورزش و جوانان، رسول خادم رئیس فدراسیون کشتی، منصور برزگر، احمدرضا عابدزاده، حمید استیلی، علی اصغر مدیر روستا، پایان رأفت، کمیل قاسمی، رضا یزدانی، آرش میر اسماعیلی، برادران محبی، رضا سوخته سرایی، فردین معصومی، علیرضا رضایی و شمار دیگری از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور حضور داشتند.

 نماز مراسم تشییع پهلوان سلیمانی نیز توسط نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج اقامه و پس از آن پیکر پهلوان بر دوش مردم و ورزشکاران تشییع و در امام زاده محمد به خاک سپرده شد.

 علیرضا سلیمانی کربلایی متولد بهمن 1334 در تهران بود، وی تنها کشتی‌گیر ایرانی بود که قهرمانی جهان در دسته فوق سنگین را به دست آورده و نخستین قهرمان جهان کشتی ایران پس از انقلاب 1357 بود که با قهرمانی او در سال 1989 در مارتینی سوئیس به دست آمد.

 علیرضا سلیمانی ساعت 6 صبح روز چهارشنبه و به علت ایست قلبی دار فانی را وداع گفت این قهرمان سنگین وزن پیشین تیم ملی کشتی ایران در سن 59 سالگی و پس از مدتها دست و پنجه نرم کردن با بیماری درگذشت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  −  1  =  2