نقش معاونت عملیات در توسعه پرداخت الکترونیک سپهر

معاون عملیات شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، به بازآفرینی رویه‌های عملکردی این واحد در سال گذشته و برنامه‌های سال جاری پرداخت و گفت: برنامه ریزی در جذب بازارهای جدید، تجربه رضایت بخش از خدمات رسانی به مشتریان، بازبینی و چابک سازی فرآیندهای عملیاتی و افزایش تعامل با بانک‌های طرف قرارداد از برنامه های سال آتی واحد عملیات می‌باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، امیر امیدوار، معاون عملیات شرکت پرداخت الکترونیک سپهر، در گفت و‌گویی به بازآفرینی رویه‌های عملکردی این واحد در سال گذشته و برنامه‌های سال جاری پرداخت.

معاونت عملیات؛ بازوی اجرایی توسعه سپهر

امیدوار در ابتدا گفت: معاونت عملیات شرکت پرداخت الکترونیک سپهر در نیمه دوم سال 1401 با تمرکز بر تدوین برنامه های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت، تغییر شاخص های کلیدی، تغییرات ساختاری در تمامی سطوح و… دوران تحول و رشد خود را آغاز نمود.

او افزود: شرکت پرداخت الکترونیک سپهر از ابتدای سال 1402 بر اساس گزارش اقتصادی شاپرک در شاخص رشد تعداد دستگاه کارتخوان فروشگاهی 7 ماه رتبه اول و 3 ماه رتبه دوم و در شاخص رشد مبلغ تراکنش دستگاه‌های کارتخوان فروشگاهی برای 5 ماه رتبه اول و در 3 ماه رتبه دوم را تجربه نموده است که با بهره‌‌مندی از 36 دفتر و 4 باجه فعال و خدمات رسانی 700 نیروی مجرب صنعت پرداخت مستقر در واحد عملیات توانسته است رشد پایدار و سودآوری بی بدیل در سال‌های فعالیت این شرکت را میسر نماید.

معاون عملیات سپهر خاطر نشان کرد: برنامه ریزی در جذب بازارهای جدید، تجربه رضایت بخش از خدمات رسانی به مشتریان، بازبینی و چابک سازی فرآیندهای عملیاتی و افزایش تعامل با بانک‌های طرف قرارداد از برنامه های سال آتی واحد عملیات می‌باشد.

امیدوار تاکید کرد: همچنین به پاس قدردانی از همراهی پذیرندگان وفادار و پرسنل ارزشمند جشنواره‌های متعدد پذیرندگان و پرسنل در سال 1402 برگزار گردید که در سال 1403 نیز ادامه دار خواهد بود.

او افزود: دریافت رضایت نامه ها و تقدیرنامه‌های متعدد از تمامی ذی نفعان خدمات در سال 1402 از دیگر افتخارات معاونت عملیات شرکت سپهر بوده که موجب درخواست‌های انعقاد قرارداد پشتیبانی دستگاه کارتخوان از سوی بانک‌های مطرح کشور گردیده است، این امر افزایش هرچه بیشتر انگیزه تیم را در برداشته است و به لطف خداوند متعال رشد روزافزون در سال 1403 را شاهد خواهیم بود

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  ×  5  =