پنجمین حضور توسن تکنو در رویداد Seamless

رویداد Seamless یکی از بزرگ‌ترین رویدادهای فین‌تک است که در اروپا، آفریقا، آسیا و به‌خصوص در منطقه خاورمیانه برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،این رویداد تا سال ۲۰۱۷ با نام «کارت و پرداخت» برگزار می‌شد که با پیشرفت فناوری و لزوم حفظ یکپارچگی در کانال‌های دیجیتال به Seamless تغییر نام پیدا کرد.

بیست و چهارمین دوره رویداد Seamless Middle East امسال از ۲۵ تا ۲۷ اردیبهشت ماه با شرکت فناوران صنایع بانکداری و پرداخت الکترونیک، خرده‌فروشی، لجستیک و بازاریابی دیجیتال در مرکز تجارت جهانی دبی برگزار خواهد شد.

در این دوره از رویداد، ۸۰۰ شرکت و ۵۰۰ سخنران و پنلیست حضور خواهد داشت و پیش‌بینی می‌شود در این دوره بیش از ۳۰ هزار بازدیدکننده از سراسر دنیا در این رویداد حضور به‌هم رسانند.

هدفSeamless Middle East  گردهم‌آوردن کسب‌وکارهای فین‌تکی و شبکه‌سازی و رونمایی از محصولات نوآور به منظور ارتقا فناوری‌های پرداخت الکترونیک و بانکداری در منطقه است.

از مهم‌ترین مزایای این رویداد برای کسب‌وکار‌ها می‌توان به دیدار مشتری‌ها، بررسی رقبا، معرفی ترندهای فین‌تک و پیدا کردن شرکای تجاری جدید اشاره کرد.

توسن‌تکنو امسال برای پنجمین بار در Seamless Middle East در غرفه  H6-F20 حضور دارد. هدف از حضور در این رویداد علاوه ‌بر معرفی محصولات و راهکارهای جدید و تعامل با مشتری‌ها، انعقاد قراردادهای فروش و صادرات محصولات پرداخت الکترونیک به بازارهای خارج از ایران هم است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  1  =