متقاضیان دریافت تسهیلات به «ست» بانک صادرات مراجعه کنند

با راه اندازی سامانه توثیق الکترونیکی دارایی (ست) بانک صادرات ایران، برای متقاضیان دریافت تسهیلات که دارای کد سجام بورسی هستند، این امکان فراهم شده تا ارزش دارایی های راکد و دیگر دارایی های قابل ارزش گذاری خود را مورد استفاده قرار دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، اگر فردی متقاضی دریافت تسهیلات باشد و کد سجام بورسی در اختیار داشته باشد، این امکان را خواهد داشت تا با مراجعه به تارنمای سامانه ست به نشانی: set.bsi.ir از ارزش دارایی‌های راکد و سایر دارایی‌های قابل ارزش‌گذاری خود بهره ببرد.

به این ترتیب، فرد می تواند بدون اینکه نیاز به بازخرید یا فروش این دارایی‌ها داشته باشد، نسبت به وثیقه‌گذاری آنها در فرآیند دریافت تسهیلات اقدام کند.

گفتنی است دارایی های راکدی که افراد متقاضی دریافت تسهیلات می توانند از آن استفاده کنند، شامل سهام، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، واحد‌های صندوق‌های با درآمد ثابت، چکنو، سفته و برات الکترونیک است.

مدیریت ثروت، کاهش زمان وثیقه‌گذاری به صورت آنلاین، تنوع در ارائه وثایق، تناسب ارزش دارایی‌های راکد و غیر مولد، از مزیت های برشمرده شده برای سامانه توثیق الکترونیکی دارایی بانک صادرات ایران محسوب می شود.

همچنین امکان تغییر وثیقه، کاهش نیاز به مراجعه حضوری و آزادسازی بخشی از وثیقه متناسب با تعهدات رفع شده، از دیگر مزایای سامانه ست، عنوان شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  6  =  13