کسب رتبه نخست جشنواره دکتر نوربخش توسط “ست” بانک صادرات ایران

در دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت صورت گرفت:

در مراسم اختتامیه دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، سامانه توثیق الکترونیکی دارایی (ست) بانک صادرات ایران، رتبه نخست محصولات نوین در شبکه بانکی را به خود اختصاص داد و موفق به دریافت تندیس ویژه این همایش در بخش جشنواره «دکتر نوربخش» شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، در این همایش 32 محصول نوین ارایه شد که از میان این تعداد، سامانه “ست” رتبه نخست در محصولات ارائه شده نظام بانکی را از آن خود کرد.

گفتنی است در همایش مذکور، سه شاخص نوآوری، کاربردی بودن و سودآوری، به عنوان معیار انتخاب محصول برتر در نظر گرفته شده بود.

در مراسم اعطای این تندیس ویژه، مهران محرمیان معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی، یکتا اشرفی معاون توسعه مدیریت و‌ منابع بانک مرکزی،محمد شیرجیان معاون اقتصادی بانک مرکزی، پیمان قربانی رییس پژوهشکده پولی و بانکی ‌و‌ دبیر همایش، علیرضا ماهیار مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک، مدیرعامل و اعضای هیات‌مدیره بانک‌ صادرات ایران، مدیران ارشد سایر بانک‌‌ها، شرکت‌های فعال در صنعت پرداخت و اصحاب رسانه حضور داشتند.

در ادامه تندیس ویژه این همایش در بخش جشنواره «دکتر نوربخش» به محسن سیفی، مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.

بر اساس این گزارش، هدف از راه اندازی سامانه توثیق الکترونیکی دارایی یا «ست»، تسهیل در تامین وثیقه مورد نیاز برای دریافت تسهیلات خرد، است. در مرحله اول، بانک صادرات ایران، امکان وثیقه‌گذاری اوراق سهام و بیمه عمر و زندگی بدون نیاز به بازخرید یا فروش این دارایی‌ها برای متقاضیان دریافت تسهیلات را مهیا کرده است.

لازم به ذکر است که در دهمین دوره از همایش بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت، مراسم رونمایی از «سامانه توثیق الکترونیکی دارایی» با عنوان تجاری «ست» برگزار شد. این مراسم با استقبال چشمگیر فعالان صنعت پرداخت، کارشناسان، داوران و مسئولان پژوهشکده پولی و بانکی مواجه شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  ⁄    =  8