ورود دولت به بیمه عمر با داعیه داری بیمه پاسارگاد

بیمه عمر و زندگی که تا چند سال اخیر جزو انتخاب‌های به اصطلاح خاص بود و افراد کمی به سراغ آن می‌رفتند، امروز با تلاش مضاعف تعدادی از شرکت‌ های بیمه به خصوص بیمه پاسارگاد از پیله خود بیرون آمده و توجهات را تا حد زیادی جلب کرده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، بیمه عمر و زندگی که تا چند سال اخیر جزو انتخاب‌های به اصطلاح خاص بود و افراد کمی به سراغ آن می‌رفتند، امروز با تلاش مضاعف تعدادی از شرکت‌ های بیمه به خصوص بیمه پاسارگاد از پیله خود بیرون آمده و توجهات را تا حد زیادی جلب کرده است.

اثرگذاری عملکرد بیمه‌ها تا آنجاست که دولت تصمیم دارد بخشی از سرمایه‌ گذاری آینده کارکنان خود را به سمت زندگی سوق دهد. اقدامی که بیمه پاسارگاد با طرح‌های متفاوت و در نظر گرفتن شرایط افراد جامعه بیش از دیگر رقبا در پیش برد آن سهم داشته است.

بیمه عمر در فهرست دولت  

پس از ۲۴ سال از تصویب لایحه قانون تشکیل حساب پس انداز کارکنان دولت، هئیت وزیران در جلسه ۲۰ اسفند ماه سال گذشته تصمیم گرفت با اصلاح این قانون که افزایش بازدهی علت اصلی آن بود، بخشی از وجوه را به سمت بیمه‌های زندگی هدایت کند.

در توضیح این اقدام عنوان شد؛ “مستخدمین شاغل در بخش‌های دولتی و به همراه کارفرما مبالغی را هر ماه در بانک‌های عامل و در حسابهای جداگانه ای پس انداز می‌کنند تا در زمان پایان دوره اشتغال با شرایط تعیین شده در قانون مبالغ پس‌انداز شده به آنان پرداخت گردد. برای افزایش بازدهی منابع فوق که در حال حاضر تنها در حساب‌های بانکی پس‌انداز می‌شوند و در راستای توسعه بیمه زندگی که همواره از دغدغه‌های صنعت بیمه بوده است، مشارکت توأم کارکنان شاغل سازمان‌ها و کارفرمایان آنها برای پرداخت بخشی از این منابع در قالب بیمه‌نامه‌های زندگی موجب توسعه بیمه‌های زندگی و حضور بیمه‌گران تجاری برای ارائه مدل‌های بیمه زندگی از جمله بیمه مکمل بازنشستگی خواهد شد. لذا در راستای افزایش سهم بیمه‌های عمر از حق بیمه تولیدی بیمه‌های بازرگانی کشور و افزودن اخذ پوشش‌های بیمه زندگی و مستمری علاوه بر پس انداز منابع مزبور در حساب‌های بانکی، تشریفات مربوط به اخذ پوشش‌های بیمه زندگی و مستمری ارائه می‌‎شود”.

تصمیم دیر هنگام دولت با فرض استقبال کارکنان حالا در آستانه اجراست، حرکتی که می‌تواند با استفاده از تجربیات بیمه پاسارگاد به عنوان داعیه دار این رشته بیمه‌ای ثمرات خوبی داشته و روزگارخیلی دور و در واقع خیلی نزدیک کارمندان را تضمین کند.

داشته‌های زندگی پاسارگاد   

بیمه عمر پاسارگاد که با نام بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد شناخته می‌شود، جدیدترین نسل از بیمه‌های زندگی است که بهترین شرایط بیمه عمر و پوشش‌های بیمه عمر به همراه پرداخت سود در آینده را ارایه می کند. بیمه عمر و تامین آتیه پاسارگاد به عنوان بیمه عمر و سرمایه گذاری (نوعی بیمه مختلط) دو نوع پوشش اصلی دارد، بیمه عمر سرمایه حیات در آینده با سود تضمینی عمر و تامین سرمایه فوت عادی. این رشته بیمه‌ای به گونه‌ای طراحی شده که با توجه به نحوه پرداخت اقساط آن تمامی اقشار جامعه بسته به نیاز خود می توانند از پوشش های آن بهره مند شوند.

دایره بیمه عمر پاسارگاد آنقدر وسیع است که بیشتر اقشار جامعه را در برمی‌گیرد. عمر بازنسشتگی، عمر زمانی، عمر زمانی مانده بدهکار، عمر کارمندان، عمرکارگران، بیمه عمر کودکان، عمر گروهی پرسنل نظامی و انتظامی، عمر زنان خانه دار، بیمه عمر کسبه و غیره. تنوع بیمه پاسارگاد درحالی است که به نظر می‌رسد با مناسبات جدید اقتصادی و اجتماعی بیمه عمر و زندگی آینده پر تقاضایی پیش رو دارد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

16  −  14  =