تدوین سند و چارچوبی برای شکل‌گیری نظارت هوشمند نظام بانکی

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک خبر داد:

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک و دبیر نشست تخصصی «بانکداری دیجیتال تا بانکداری هوشمند» از تدوین سند و چارچوبی برای شکل‌گیری نظارت هوشمند نظام بانکی خبر داد و اظهار امیدواری کرد: تعامل بین مجموعه‌های بانکی برای اجرای این سند شکل بگیرد چراکه این سند یک سند بالادستی خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، نشست تخصصی «بانکداری دیجیتال تا بانکداری هوشمند» در نخستین روز از دهمین همایش سالانه بانکداری الکترونیک و نظام‌های پرداخت به دبیری دکتر “علیرضا ماهیار” مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک با حضور دکتر “یکتا اشرافی “معاون توسعه مدیریت و منابع بانک مرکزی، دکتر” سید مهدی حسینی “قائم مقام بانک سپه، دکتر “مهدی شامی زنجانی “عضو هیات علمی دانشگاه تهران، دکتر “مرتضی ترک تبریزی” رئیس هیات مدیره بانک تجارت و “رسول لطفی‌آذر” معاون فناوری اطلاعات بانک ملت در سالن خواجه نصیر مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

در این نشست دکتر ماهیار بر ضرورت تقویت تعامل بین مجموعه‌های بانکی تاکید کرد و گفت: ما سند و چارچوبی برای شکل‌گیری نظارت هوشمند نظام بانکی در شرکت ملی انفورماتیک تدوین کردیم که امیدواریم تعامل بین مجموعه‌های بانکی برای اجرای این سند شکل بگیرد چراکه این سند یک سند بالادستی خواهد بود.

وی در ادامه تصریح کرد: تدوین سند و چارچوبی برای شکل‌گیری نظارت هوشمند نظام بانکی قطعا برای توسعه بانکداری هوشمند موثر خواهد بود.

ماهیار همچنین تاکید کرد: ما در شرکت ملی انفورماتیک آماده همکاری با مجموعه‌های فین‌تک، دانشگاهی و بانک‌ها هستیم تا بتوانیم هوش مصنوعی را در قالب ارائه خدمات بهتر به مشتریان داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت ملی انفورماتیک در پایان خاطرنشان کرد: ما در این شرکت برای تبیین استراتژی هوشمندانه بین بانک‌ها در بهره‌گیری از ظرفیت‌های هوش مصنوعی در ارائه خدمات بهتر و سفارشی‌سازی شده به مشتریان تلاش خواهیم کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

94  −  89  =