نوآوری دغدغه ای برای کسب و کارها و مسئولان

سلسله نشست دوشنبه های نوآوری، پایگاه خبری بانکداری الکترونیک با حضور نادر قاسمی مدیر عامل شرکت خدمات انفورماتیک فرادیس گستر کیش و امیر حسین شبیری مدیر عامل فینوداد در حاشیه دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت در مرکز همایش های صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در روز اول دهمین همایش بانکداری الکترونیک و نظام های پرداخت با حضور نادر قاسمی مدیر عامل شرکت خدمات انفورماتیک فرادیس گستر کیش و امیر حسین شبیری مدیر عامل فینوداد برگزار شد ” نادر قاسمی در این نشست با اشاره به فعالیت شرکت که در حوزه نوآوری باز است گفت: یکی از ارکان موفقیت استارتاپ ها در کشور سرمایه گذاری است که توسط شرکت ها بر روی آنها صورت می گیرد.

وی بیان کرد: در مقیاس کشور خودمان،کارها و سرمایه هایی که به تیم ها در حوزه الکترونیک و فین تک تزریق شده است ،نیازمند ارتقا است،اگر سازمان های زیادی به این سمت حرکت کنند ،مطمئنا خروجی بهتری کسب خواهیم کرد، الان تقریبا نهادها به صورت مستقل عمل می کنند.

قاسمی ادامه داد: در اکوسیستم نوآوری ایران اتفاقی که افتاده این است که سازمان ها بر اساس نیازهای خود مجموعه ها را هدایت کرده اند.وی در خصوص شتابدهنده ها نیز یادآور شد: اگر شتابدهنده ها فقط در حوزه کاری خود فعالیت کنند و به رقبا کار نداشته باشند،به ویژه در صنعت فین تک ،موجب می شود که موفقیت ها محدود شود.

وی یادآور شد: شاید تعامل در بین نهادها موجب موفقیت تک تک نهادها در زیست بوم نوآوری کشور داشته باشد.

شبیری نیز در این نشست با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در فینوداد گفت: در استارتاپ استادیوم فینوداد تیم ها حول محصول تشکیل می شوند،در حال حاضر ۵ محصول در بانک ملی مصوب شده است.

وی با اشاره به پتانسیل نیروی انسانی که در زمینه نوآوری در کشور وجود دارد بیان کرد: کشور از منابع انسانی خوبی برخوردار است ،هرچه در این زمینه بکاریم از آن بهره برداری خواهیم کرد،تا کنون هر چه در حوزه نوآوری در کشور کاشته ایم برداشت کرده ایم ، اما هنوز پتانسیل های زیادی در کشور داریم.

مدیرعامل فینوداد یادآور شد: در حال حاضر فضایی ایجاد شده که نوآوری دغدغه برای صاحبان کسب و کار و هم مسولان شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

62  −    =  55