قیمت طلا و سکه ۲۳ آبان ۱۴۰۲ / بازار طلا راه خود را از دلار جدا کرد

روز گذشته قیمت طلا و سکه از کاهش انس جهانی و روند خنثی قیمت دلار تبعیت نکرد. روند افزایشی قیمت در بازار طلا هر چند محدود بود اما سکه امامی را بار دیگر در آستانه ورود به کانال ۲۹ میلیونی قرار داده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از تجارت‌نیوز، دیروز قیمت طلا و سکه افزایش محدودی در بیشتر قطعات و وزن‌ها داشت. با این وجود فعالان بازار فلز زرد روند این بازار را صعودی نمی‌دانند و می‌گویند سایه رکود بر این بازار همچنان گسترده است. 

در جدول زیر قیمت طلا و انواع قطعات سکه در لحظه گشایش بازار امروز قابل مشاهده است.

بازیگران بازار طلا امیدوارند در سه ماه پایانی سال روند تقاضا کمی تشدید و بازار از رکودی که از ابتدای سال گریبانش را گرفته رها شود.

گفتنی است انس جهانی طلا در لحظه نگارش این گزارش با قیمت ۱۹۳۵ دلار در حال معامله است.

سکه بهار پرچمدار بیشترین رشد قیمت

روز گذشته دوشنبه ۲۲ آبان ۱۴۰۲ قیمت سکه امامی افزایش ۶۲ هزار تومانی داشت و با قیمت ۲۸ میلیون و ۹۶۱ هزار تومان معامله شد. سکه‌ بهار با رشد ۱۰۰ هزار تومانی با قیمت ۲۵ میلیون و ۶۱۷ هزار تومان معامله شد.

دیروز نیم سکه و ربع سکه بدون تغییر و با همان قیمت‌های روز یکشنبه معامله شدند. این قطعات به ترتیب با قیمت‌های ۱۵ میلیون و ۲۵۰ و ۱۰ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان معامله شدند. سکه گرمی نیز افزایش ۵۰ هزار تومانی داشت و با قیمت پنج میلیون و ۷۵۰ هزار تومان معامله شد.

حباب سکه رشد کرد 

دیروز قیمت طلا نیز افزایش محدودی داشت. هر مثقال طلای ۱۸ عیار با رشد ۹ هزار تومانی با رقم ۱۰ میلیون و ۴۴۳ هزار تومان معامله شد. هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۷۰۰ تومان گران شد و به رقم دو میلیون و ۴۰۹ هزار تومان رسید. 

در بیست و دومین روز آبان حباب تمام قطعات سکه صعودی شد. حباب سکه امامی ۱۳۵ هزار تومان، سکه بهار ۱۷۰ هزار تومان، نیم‌سکه ۴۱ هزار تومان، ربع سکه ۲۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶۰ هزار تومان افزایش داشت. 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

32  +    =  36