افزایش دوبرابری سرمایه بیمه اتکایی با تأیید سهامداران

افزایش سرمایه صد در صدی شرکت بیمهداتکایی ایرانیان پس از دریافت مجوزهای اولیه سازمان بورس اوراق بهادار و بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، در مجمع عمومی فوق العاده به تأیید حد اکثری سهامداران رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بیمه اتکایی ایرانیان، بنا بر این گزارش روز دوشنبه 22 آبان 1402 مجمع عمومی فوق العاده بیمه اتکایی ایرانیان با حضور 88/81 % صاحبان سهام تشکیل گردید.

در ابتدا محمد رضا کشاورز مدیرعامل این شرکت به تشریح جزئیات افزایش سرمایه و تجزیه و تحلیل آن و شرایط بازار اتکایی کشور پرداخت و گزارش توجیهی هیأت مدیره در خصوص افزایش سرمایه را به مجمع عمومی فوق العاده صاحبان سهام ارائه کرد‌ و پیشنهاد هیأت مدیره درمورد افزایش سرمایه صد در صدی بیمه اتکایی ایرانیان ، از مبلغ 000/8 میلیارد ریال به 000/16 میلیارد ریال به شرح زیر مطرح شد .

درادامه بازرس قانونی شرکت گزارش خود را قرائت نمود و پس از تبادل نظر صاحبان سهام ، سهامداران با رأی حد اکثری خود ، افزایش 3500 میلیارد ریال از محل . . . در مرحلۀ اول تصویب نمودند و اجرای افزایش سرمایه مرحلۀ دوم از مبلغ  11،500 ميليارد ريال به مبلغ  16،000 ميليارد ريال از محل سود انباشته به ميزان 3،500 ميليارد ريال و اندوخته سرمايه اي به ميزان 1،000 ميلیارد ريال (جمعاً معادل 4،500 میلیارد ريال)  را در اختیار هیات مدیره قراردادند تا هیات مدیره پس از اخذ مجوز از سازمان بورس و اوراق بهادار و بیمه مرکزی طی دو سال در یک یا دو مرحله نسبت به عملی نمودن آن اقدام کند و بدین ترتیب مهر تأیید سهامداران بر افزایش صد در صدی سرمایه بیمه اتکایی ایران ثبت شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

39  −  35  =