خبر مهم درباره آزمون استخدامی وزارت بهداشت

زمان برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت ۲۸ مهر ۱۴۰۲ اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از مهر سیف اله مرادی، با اشاره به فرصت ثبت نام داوطلبان آزمون استخدامی وزارت بهداشت از ۲۱ تا ۳۱ شهریور، گفت: تا صبح ۲۹ شهریور، ۵۳ هزار نفر در این آزمون ثبت نام کرده اند.

وی با بیان اینکه در آزمون امسال ۲۵ هزار و ۱۲۰ نفر جذب می‌شوند، افزود: از این تعداد ۱۴ هزار نفر در حوزه درمان که ۱۰ هزار نفر مربوط به گروه پرستاری، حدود ۷ هزار و ۵۰۰ نفر در حوزه درمان و حدود ۳ هزار و ۵۰۰ نفر نیز در حوزه فوریت‌های پزشکی، به کار گرفته می‌شوند. متقاضیان می‌توانند برای دریافت دفترچه راهنما و ثبت نام در آزمون به سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir مراجعه کنند.

مرادی با اشاره به انجام مصاحبه پس از قبولی داوطلبان واجد شرایط در آزمون کتبی و تخصصی، یادآور شد: به دلیل تأخیر در انتشار دفترچه و باز شدن سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، تاریخ برگزاری آزمون استخدامی وزارت بهداشت، روز ۲۸ مهر سال جاری است و در تلاش هستیم که نتایج این آزمون تا ۲۱ آبان ۱۴۰۲ اعلام شود.مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت در خصوص امکان تمدید مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی، گفت: در حال حاضر تا پایان وقت روز ۳۱ شهریور است البته در صورت استقبال متقاضیان، احتمال تمدید مهلت ثبت نام در آزمون وجود دارد.

مرادی تاکید کرد: با دستور وزیر بهداشت، داوطلبان پس از قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه، تا پایان سال جذب و در محل کارشان حاضر می‌شوند. همچنین در تلاشیم تا پس از برگزاری این آزمون، با توجه به بازنشستگی تعدادی از نیروهای بهداشتی و درمانی و افتتاح پروژه‌های جدید حوزه سلامت، برای جذب نیروهای جدید، جلساتی با سازمان امور استخدامی داشته باشیم.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌کنیم آزمون استخدامی بعدی وزارت بهداشت در پایان امسال یا ابتدای سال آینده پس از برآورد نیروهای مورد نیاز حوزه سلامت، برگزار شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

21  ⁄  3  =