تا سقف ۴۰ میلیون تومان از بلو وام بگیرید/بی‌ضامن و بی‌وثیقه، تنها با پنج کلیک

در ۱۰ دقیقه، با پنج کلیک، وام بگیرید. کاربران بلوبانک سامان می‌توانند با احراز شرایط میانگین حساب و اعتبارسنجی، بدون نیاز به وثیقه و ضامن، تنها با پنج کلیک در اپلیکیشن بلوبانک سامان تا سقف ۴۰ میلیون تومان وام دریافت کنند. این وام «برتر و آسان» نام دارد و مدت بازپرداخت آن 18 ماه است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،این وام به مشتریانی که وام پیشین خود در بلوبانک سامان را به موقع تسویه کرده‌اند، تعلق می‌گیرد. وام بلو، بدون ضامن و وثیقه و براساس اعتبارسنجی انجام شده (نداشتن بدهی معوق بانکی، نداشتن چک برگشتی یا بدحسابی بانکی) به کاربران فعال واجد شرایط پرداخت می‌شود.

با مراجعه به بخش «وام» در منوی «فروشگاه» اپلیکیشن بلو، می‌توانید میزان مبلغ وام و مدت زمان بازپرداخت آن را با توجه به شرایط خود مشخص کنید.

اگر وام پیشین خود را به موقع تسویه کرده باشید، بر اساس میزان فعالیت شما در بلو، بین 10 تا 40 میلیون تومان وام به شما تعلق می‌گیرد که تنها با 5 کلیک و در کمتر از 10 دقیقه به حساب شما واریز می‌شود.

پس از دریافت وام با مراجعه به منوی وام اپلیکیشن، می‌توانید جزئیات مربوط به آن، شامل زمان پرداخت، مبالغ اقساط و… را مشاهده کنید. به صورت پیش‌فرض و در صورت داشتن موجودی، برداشت اقساط به شکل خودکار انجام می‌شود.

سرویس وام از زمستان سال گذشته به قابلیت‌های اپلیکیشن بلو اضافه شده و دریافت آن مورد استقبال کاربران قرار گرفت. وام‌های مختلف بلو بدون ضامن و وثیقه این امکان را در دسترس کاربران می‌گذارد تا نیازهای مالی ضروری خود را ظرف چند دقیقه، به شکل آنلاین و بدون کوچک‌ترین دغدغه‌ای برطرف کنند.

در حالی که معمولا دریافت وام از بانک‌ها جزو کارهای زمان‌بر و سخت به شمار می‌رود اما وام بلو در سریع‌ترین زمان ممکن، به شکل آنلاین و بدون نیاز به وثیقه و ضامن به کاربران واجد شرایط پرداخت می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  3