۲ سیگنال متناقض به بازار سکه/ پیش‌بینی قیمت سکه امروز ۲۵ مرداد

تکنکالیست‌ها می‌گویند در شرایط فعلی سکه حمایت محدوده ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پیش رو دارد و در صورتی که از دست برود ،حمایت روانی نیمه کانال ۲۷ میلیون تومانی پیش روی آن قرار می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اقتصادنیوز ، بررسی بازار سکه در چهارمین روز هفته حکایت از عقبگرد قیمت سکه امامی به کانال 27 میلیون تومان دارد. فلز گران بهای داخلی عصر دیروز بر روی پله نهم کانال 27 میلیون تومان قرار گرفت.

روز گذشته  قیمت اونس طلا  تا سطح ۱۹۰۰ دلار پایین آمده بود. در حال حاضر برخی از برآوردها حاکی از آن است که  سکه امامی  در روزهای آتی حمایت ۱۹۰۰ دلاری را از دست خواهد داد. تحلیلگران اقتصادی می گویند در صورتی که این اتفاق رخ دهد، این امر می تواند برروی قیمت سکه امامی اثر گذار باشد و مسیر معامله گران افزایشی بازار سکه را سخت تر کند.

همچنین بررسی ها نشان می دهد شب گذشته قیمت دلار در معاملات پشت خطی اندکی بالا رفت و روی 49 هزار و 300 تومان قرار گرفت. برخی از فعالان بازار معتقدند اگر اسکناس آمریکایی در روز جاری مسیر رشد را دنبال کند این امر ممکن است اثر کاهش قیمت طلا بر روی قیمت سکه را کمتر کند.

تکنکالیست‌ها می‌گویند در شرایط فعلی سکه حمایت محدوده ۲۷ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان را پیش رو دارد و در صورتی که از دست برود حمایت روانی نیمه کانال ۲۷ میلیون تومانی پیش روی آن قرار می گیرد.

به نظر می رسد در حال حاضر  معامله‌گران در انتظار نتایج سفر قریب‌الوقوع امیرعبداللهیان به ریاض و روشن‌تر شدن‌ خبر آزادسازی ارزهای بلوکه شده هستند، بنابراین سعی می‌کنند بی گدار به آب نزنند و در خریدهای خود احتیاط کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

44  −  38  =