قیمت سکه تَرَک خورد/ پیش بینی قیمت سکه امرروز ۲۱ تیر

به نظر می رسد امروز هم معامله گران بازار سکه ریش و قیچی را به دست فردوسی خواهند داد و سکه بازان نوسانات قیمت دلار را به دقت زیر نظر خواهند گرفت و با احتیاط و مشاهده رفتار دلاری در موقعیت خرید یا فروش قرار خواهند گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از اقتصادنیوز بررسی قیمت سکه امامی در طول چند روز گذشته نشان می دهد که فلز زرد رنگ داخلی در عرض یک هفته ریزش قابل توجهی را ثبت کرده است. قیمت هر قطعه سکه امامی که در سه شنبه هفته گذشته در حدود 29 میلیون و 300 هزار تومان معامله شده بود؛ در سه شنبه این هفته در حدود 27 میلیون و 900 هزار تومان به فروش رسید. این قیمت در واقع کاهش یک میلیون و 400 هزار تومان را نشان می دهد.

کاهش 6 درصدی حباب سکه در 7 روز

با عقب نشینی قیمت سکه در بازار نقدی،حباب این فلزگران بهای داخلی هم هر روز در حال تخلیه شدن بوده است.به عنوان مثال حباب سکه امامی در سه شنبه هفته گذشته در حدود 30 درصد محاسبه شده بود با این حال شب گذشته حباب سکه در حدود 24 درصد بدست آمد.کاهش حباب سکه در واقع نشان دهنده این است در بازار خبری از هیجانات صعودی نیست و بازار در یک شیب نزولی قرار گرفته است.

قیمت سکه تَرَک  خورد

از نگاه تحلیلگران اقتصادی یکی از دلایل این کاهش قیمت زیر سر دلار است. این روزها بازار ارز فردوسی با کاهش حجم تقاضا روبرو شده است.خریدها به طور معناداری کاهش یافته و همین امر موجب شده قیمت سکه امامی تا حدودی تَرَک بخورد.

پیش بینی قیمت سکه  امرروز 21 تیر

در معاملات پشت خطی دیشب هم کمتر کسی تمایل داشت سکه امامی را در مرز 28 میلیون تومان خریداری کند و سکه در همان محدوده عصر دیروز یعنی مرز 27 میلیون و 900 هزار تومان به فروش رسید.

تکنیکالیست ها باور دارند در شرایط فعلی  مهم ترین مرز حمایتی برای فلز زرد رنگ داخلی محدوده 27 میلیون و 800 هزار تومان است.به عقیده آنخا در صورتی که این مدوده حفظ شود می توان تا حدودی به ورود دلار به کانال 28 میلیون تومان و رسیدن آن به نیمه کانال مذکور امیدوار بود.

با این حال اگر سکه در مرز 27 میلیون و 900 یا 27 میلیون و 800 هزار تومان مورد حمایت قرار نگیرد احتمال عقب نشینیتا مرز 26 میلیون و500 هزار تومان وجود دارد. البته عده ای  هم از احتمال عقب نشینی تا مرز 24 میلیون تومان سخن گفتند که لازمه به وقوع پیوستن این امر ارسال فاندهای مثبت و قطعی خبری از جمله توافق هسته ای و … می باشد.

به نظر می رسد امروز هم معامله گران بازار سکه ریش و قیچی را به دست فردوسی خواهند داد و سکه بازان نوسانات قیمت دلار را به دقت زیر نظر خواهند گرفت و با احتیاط و مشاهده رفتار دلاری در موقعیت خرید یا فروش قرار خواهند گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  +  5  =