خدمات سوشال بنکینگ بانک ملی با سه محصول ارزشمند

در چهارمین روز از نمایشگاه الکامپ پنل” اکوسیستم تحول دیجیتال بانک ملی با نگاه به بام ،بله و ایوا” با حضور ناهید محرابی مدیر واحد استراتژیک اپلیکیشن بام و جعفر حجازی نیا مدیر بخش محصول شرکت سداد در سالن ۳۸ غرفه بانکداری الکترونیک برگزار شد.

نسخه صوتی

ناهید محرابی، مدیر واحد استراتژیک اپلیکیشن بام در این پنل با اشاره به اینکه پلتفرم وام از سال ۹۴ شروع به کار کرده گفت: این پلتفرم توانست شروع خوبی داشته باشد به طوری که در دو ماه نخست فعالیت خود ۴۰۰ هزار کاربر جذب کرد.

وی گفت: در حال حاضر بیش از ۱۰ میلیون کاربر در اپلیکیشن بام فعالیت دارند.وی با اشاره به اینکه سه محصول ارزشمند بانک ملی شامل بام ،بله، ایوا بسیار مشتری محور هستند و تمام تلاشمان این بوده که نگاهمان مشتری محور باشد گفت: سعی کردیم که با این سه اپلیکیشن مشتری دست خالی در حوزه بانکداری و پرداخت بیرون نرود.

محرابی ادامه داد: تفاوتی که این اپلیکیشن با بقیه دارد بخشی مربوط به ماموریتشان و بخشی نیز مربوط به احراز هویتشان است، بانک ملی با توجه به تنوع مشتریان و خدمات سعی کرده است حوزه سوشال بنکینگ را در اپلیکیشن بله دنبال کند و الان تعداد کاربران بله بیش از ۱۵ میلیون هست خدمات سوشال ارائه می‌شود.
محرابی در خصوص استفاده از فناوری هوش مصنوعی گفت: ما در اپلیکیشن بام یک گروه تخصصی تشکیل دادیم که به صورت تخصصی بر روی تحلیل داده و هوش مصنوعی کار می‌کنند،در حال حاضر ما این هوشمندی را در برخی از سرویس‌هایمان داریم، استفاده از فناوری هوش مصنوعی تنوع بسیار دارد در حال حاضر در اپلیکیشن بام ازهوش مصنوعی بهره برده شده و همه این‌ها را برای تجربه کاری بهتر به کار گرفته ایم.

جعفر حجازی نیا، مدیر بخش محصول شرکت سداد نیز در این پنل با اشاره به این که اپلیکیشن ایوا در ابتدا با هدف جذب مخاطب جوان به عنوان اپلیکیشن پرداختی وارد بازار شد افزود: بعدها این اپلیکیشن دو مسیر مختلف یکی خدمات نزدیک خدمات بانکی و دیگری خدمات پرداختی را مد نظر خود قرار داد.

وی در خصوص فعالیت این ۳ اپلیکیشن گفت: هر یک از این اپلیکیشن‌ها برای خود یک هدف و کار مشخصی دارند بله یک اپلیکیشن سوشال، ایوا اپلیکیشن شرکت پرداخت الکترونیک سداد و بام نیز به عنوان اپلیکیشن اصلی بانک ملی فعال هستند.
حجازی نیا گفت: ایوا شبکه پذیرندگی است و پرداخت را انجام می‌دهد، بانک ملی سعی دارد سرویس‌های حوزه بانکداری الکترونیک را از طریق اپلیکیشن‌های مختلف به مشتریان خود ارائه دهد بنابراین سه اپلیکیشن بام، بله و ایوا سه بازوی بانک ملی هستند که می‌خواهد با استفاده از آنها سبد محصول کامل را در اختیار مشتری خود در قرار دهد.

وی گفت: اپلیکیشن بانک ملی جهت کامل کردن سبد محصولی است که داخل اپلیکیشن‌های مختلف قرار گرفته است و در تضاد هم نیستند.

حجازی نیا ادامه داد: طرف ما در ایوا این بوده که اپ جامع و کامل را ارائه دهیم و نیاز مشتریان برطرف شود و خدمات نوینی را در حوزه بانکداری دیجیتال و تسهیلات و در کنار آن شبکه پذیرندگی را توسعه داده و وارد مرحله اجرا شده است.

وی گفت: در ایوا چهار استراتژی خلق تجربه عالی برای مشترکین، تعلق خاطر کارمندان، خلق ارزش برای مشترکین و استفاده از تکنولوژی بهینه و به روز است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

65  −    =  57