صورت‌های مالی هلدینگ‌های فناوری از نگاه کارشناسان و صاحبنظران

شاید هیچ زمان دیگری موقعیت و واقعیت هلدینگ‌های فناوری بانک‌ها تا این حد اهمیت نداشته است. به این دلیل سهل و ممتنع که آنها عملا بود و نبود بانک را تضمین می‌کنند. بانکی را نمی‌توان یافت که نگران اختلال لحظه‌ای یا ساعتی خود نباشد و کلید پاسخگویی به همه این نگرانی‌ها در اختیار هلدینگ‌هاست. در عین حال توسعه بانک‌ها نیز از طریق هلدینگ‌های فناوری مالی انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، ماموریت توجه به نوآوری چه در قالب مدل مفهومی و چه اجرایی و ایجاد ساختار و تشکیلات بر عهده گروه‌های فناوری بانکی است. اما پشت فعالیت هلدینگ‌ها، صورت‌های مالی هم هست. ترکیب سود، زیان، هزینه و درآمد یکی از ارکان فعالیت این شرکت‌هاست. کیفیت این صورت‌های مالی چگونه است؟ به نظر می‌آید به واسطه جایگاه این شرکت‌ها، صورت‌های مالی آنها نزد مدیران ارشد بانک‌ها همیشه باید صورت جذابی داشته باشد چهره‌هایی که لبخند بر آن‌ها جاری باشد؛ تلخ یا شیرین بودن مقوله دیگری است.

میزگرد پیش‌رو با هدف پاسخگویی به همین سوالات است. مرتضی مقدسیان، پیشکسوت حوزه بانکداری؛ حسین اسلامی، رئیس هیئت مدیره نصر تهران؛ مسعود وکیلی نیا، مدیرعامل ارتباط فردا و محمدعلی بخشی‌زاده، قائم‌مقام هلدینگ صاد اعضای میزگرد «هلدینگ‌های فناوری بانک‌ها/ ماموریت‌ها و چالش‌ها در سال 1402 و آینده نزدیک» را تشکیل داده‌اند. بخش هایی از این میزگرد را در این کلیپ مشاهده کنید

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  7  =