جهش ۳۲ درصدی درآمد شرکت خدمات انفورماتیک در سال ۱۴۰۱

بر اساس گزارش های منتشر شده در سامانه کدال، مجموع درآمد شرکت خدمات انفورماتیک در عملکرد یکساله 1401 به حدود 3.758 میلیارد تومان رسید که با جهش 32 درصدی نسبت به مدت مشابه سال 1400 همراه بوده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، شرکت خدمات انفورماتیک (سهامی عام) به منظور اجرای “طرح جامع اتوماسیون بانکی” در آذرماه ١٣٧٢ تحت نام شرکت به نمایان و بهسازان ملت فعالیت خود را آغاز نمود و سپس در سال 1372 نام آن به شرکت خدمات انفورماتیک تغییر یافت.

این شرکت به عنوان پرچمدار ارائه سامانه های بانکداری الکترونیک به شبکه بانکی کشور توانسته است نقش بی بدیلی را در حوزه ارائه سامانه های بانکی غیر حضوری و برخط با سطح کیفی و دسترسی پذیری مطلوب و درعین حال رعایت ملاحظات و استانداردهای امنیتی بالا ایفا نماید.

سهام این شرکت که از اوایل سال 1382 وارد بازار سرمایه شده و هم اکنون نیز در حال معامله می باشد، با ارزش بازاری بیش از 24 همت بیشترین سهم بازار را در میان شرکت های گروه انفورماتیک به خود اختصاص داده است.

از ابتدای سال 1402 تا کنون نیز، یعنی تنها در 7 روز معاملاتی حدود 30 درصد بازدهی را برای سهامداران خود به ارمغان آورده است. شرکت ملی انفورماتیک با در اختیار داشتن 90 درصد از سهام این شرکت، سهامدار عمده آن می باشد.

شرکت خدمات انفورماتیک در اسفند ماه سال 1401 به درآمد 343 میلیارد تومانی حاصل از ارائه خدمات خود دست یافت که بیشترین میزان درآمد ثبت شده در سال مذکور می باشد.

این رقم نسبت به بهمن با رشد 3 درصدی همراه بود. هم چنین نسبت به اسفند سال قبل نیز 32 درصد افزایش داشت. مجموع درآمد رانفور در عملکرد 1 ساله 1401 به حدود3.758 میلیارد تومان رسید که با جهش 32 درصدی نسبت به مقطع مشابه سال 1400 همراه بوده است.

آخرین صورت مالی منتشر شده این شرکت مربوط به عملکرد 9 ماهه منتهی به آذر 1401 می باشد که مطابق آن سود خالصی معادل 818 میلیارد تومان در دوره مذکور شناسایی شده است. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن رشد 14 درصدی را تجربه نمود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  ⁄    =  8