از رشد تراز مثبت در بانک تجارت تا ناکامی فین‌تک‌ها با چالش های بورسی

عناوین خبری چهارشنبه 9 شهریور 1401

بانک تجارت با ارزش بازاری در حدود 37 همت، در مرداد ماه موفق به شناسایی درآمد تسهیلات 3902 میلیارد تومانی شد که نسبت به تیر ماه نیز رشد داشت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک ،سرخط اخبار حوزه بانکی و پرداخت الکترونیک روز چهارشنبه 1401/06/09 را در این صفحه بخوانید.

حمایت دولت از توسعه اقتصاد دیجیتال

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه دولت سیزدهم تمام قد پشتیبان توسعه اقتصاد دیجیتال و کاربردهای فناوری اطلاعات است، از افتتاح شش مجموعه تولید تجهیزات حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در منطقه ویژه اقتصادی پیام خبر داد.

پیش بینی آب و هوای کشور در ۱۴۰۱/۰۶/۰۹

سازمان هواشناسی با پیش‌بینی جو آرام و پایدار برای اکثر مناطق کشور طی ۵ روز آینده از افزایش دما در نیمه شمالی کشور خبر داد.

محرومیت اتباع از خدمات دفاتر پیشخوان دولت

دبیرکل کانون کشوری پیشخوان دولت با اشاره به قطع سامانه خدمات رسانی به اتباع و عدم دسترسی دفاتر پیشخوان دولت به این سامانه، گفت: در حال حاضر هیچ خدماتی در دفاتر پیشخوان دولت به اتباع ارائه نمی‌شود.

بررسی زمان مناسب سرمایه گذاری در ارز دیجیتال

ارزهای دیجیتال این پتانسیل را دارند که دنیای مالی را آنطور که ما می‌شناسیم تغییر شکل دهند و وجود زیرساخت‌های مالی سنتی را زیر سوال ببرند. اما زمان خرید چه تاثیری بر سود ارز دیجیتال دارد؟ چگونه تصمیم می‌گیرید که در کدام یک سرمایه گذاری کنید یا اصلاً سرمایه گذاری نکنید؟

هشدار به مدیران بانک ها در پایبندی به نرخ مصوب سود سپرده ها/ ارجاع متخلفان به هیات انتظامی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  15  =  21