محرومیت اتباع از خدمات دفاتر پیشخوان دولت

دبیرکل کانون کشوری پیشخوان دولت با اشاره به قطع سامانه خدمات رسانی به اتباع و عدم دسترسی دفاتر پیشخوان دولت به این سامانه، گفت: در حال حاضر هیچ خدماتی در دفاتر پیشخوان دولت به اتباع ارائه نمی‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،علی فلاح حقیقی در پاسخ به سوالی در خصوص تمدید اقامت موقت اتباع که پیشتر اعلام شده در ۳۰ مهر ماه به پایان می‌رسد و همچنین ارائه خدمات دیگر به اتباع در دفاتر پیشخوان دولت، گفت: متاسفانه پس از پایان ثبت نام اتباع دو اتفاق رخ داد. یکی کم لطفی اداره کل اتباع وزارت کشور بود که با توجه به پراکندگی اتباع درخواست کردیم استمرار خدمات به اتباع محقق شود اما سامانه‌ قطع شد و موضوع به دفاتر کفالت واگذار شد که این امر منجر به اذیت اتباع و قطع خدمات متنوع به آنها شده است. در حقیقت تداوم خدمات ۱۲ گانه در دفاتر پیشخوان دولت باید با کمک وزیر کشور تداوم پیدا کند. در حال حاضر با قطع سامانه اتباع هیچ خدماتی را توسط دفاتر پیشخوان نمی‌توانند اخذ کنند و حتی حداقل‌های خدمات در مورد ثبت نام آنها نیز با قطع سامانه و عدم دسترسی دفاتر پیشخوان ناممکن شده است.
فلاح ادامه داد: حتی مواردی بوده که دانش آموز اتباع طی فرآیند در دفاتر کفالت با مشکلات متعددی روبرو شده و وزارت کشور و امور اتباع باید در این خصوص تصمیم گیری کند.
وی تاکید کرد: در دوره جدید با وزارت ارتباطات بحث‌های خود را داریم اما پس از گذشت یک سال از آغاز به کار دولت هیچ جلسه‌ای با وزیر نداشتیم و مداوم به سازمان تنظیم مقررات ارجاع داده می‌شویم.

منبع: روزنامه 19 دی

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1  ×    =  10