آموزش کسب درآمد از اینترنت (ساده‌ترین روش)

یک کار ساده با درآمد بسیار بالا، کاری که برای شروعش به سرمایه زیادی نیاز نداشته باشید، کاری که بدون دانش فنی و آموزش خاصی بتوانید آن را انجام دهید و در مدت کوتاهی از این راه به درآمد برسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، فکر کنم این کاری که گفتیم مشخصه‌های شغل رویایی خیلی‌ها باشد. شاید فکر کنید چنین کاری اصلا وجود ندارد، اما همین الان هم خیلی‌ها هستند که چنین شغلی دارند.

اینترنت راهی است که به کمک آن می‌توانید شغلی با تمام ویژگی‌هایی که گفتیم را داشته باشید. البته منظورمان این نیست که سایت‌های کاریابی را بالا و پایین کنید تا چنین شغلی برای‌تان پیدا شود.

این کار را باید خودتان راه بیاندازید و در اصل کسب و کار خودتان را در اینترنت پایه‌گذاری کنید. نگران انجام این کار نباشید، چون در ادامه به شما یاد می‌دهیم که چطور کسب و کار اینترنتی خودتان را بسازید.

راهی ساده و کم هزینه برای پول درآوردن از اینترنت

رسیدن به درآمدهای بالا آن هم فقط به وسیله اینترنت به نظر می‌رسد کاری سخت و دشوار باشد، اما اگر روش درستش را بلد باشید خیلی راحت از اینترنت کسب درآمد می‌کنید. برای شروع این کار به یک سایت اینترنتی نیاز داریم. در مقاله آموزش ساخت سایت ساده‌ترین روش راه‌اندازی سایت اینترنتی را توضیح دادیم. با این روش فقط با چند کلیک ساده سایت شما آماده می‌شود و می‌توانید از آن کسب درآمد کنید.

تا به حال اسم سایت ساز به گوش‌تان خورده است؟ سایت سازها سرویس‌های آنلاینی هستند که امکان ساخت سایت بدون نیاز به کدنویسی و دانش فنی خاصی را می دهند. ساخت سایت با سایت ساز به قدری راحت و سریع است که فقط با چند کلیک ساده سایت اینترنتی خودتان را می‌سازید.

سایت ساز پرتال یکی از سرویس‌های محبوب ایرانی برای ایجاد سایت است و کامل‌ترین خدمات را در اختیار شما قرار می‌دهد. یکی از ویژگی خیلی خوب این سایت ساز، پشتیبانی رایگانی است که در اختیار مشتریانش قرار می‌دهد. علاوه‌بر این، پرتال تعدادی ویدیوی آموزشی رایگان هم آماده کرده است که با دیدن آن‌ها نحوه کار با این سایت ساز و طراحی سایت با آن را یاد می‌گیرید.

با پرتال می‌توانید یک سایت فروشگاهی ایجاد کنید و هر نوع محصولی که بخواهید را در آن بفروشید. پرتال قابلیت اتصال به درگاه‌های پرداخت اینترنتی را هم دارد. یعنی مشتریان شما خیلی راحت می‌توانند به درگاه پرداخت اینترنتی بروند و هزینه سفارش خودشان را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

در مطلب آموزش ساخت فروشگاه اینترنتی به صورت مفصل و کامل در این مورد توضیح دادیم و بعد از مطالعه آن خیلی راحت می‌توانید سایت خودتان را بسازید.

به همین راحتی و در زمان کوتاهی یک کسب و کار اینترنتی ایجاد کنید و از طریق آن به درآمد بالایی برسید. برای کسب درآمد از سایت حتما لازم نیست یک محصول فیزیکی داشته باشید. شما می‌توانید با استفاده از گوشی موبایل یک دوره آموزشی از کاری که در آن مهارت دارید تهیه کنید. بعد این دوره را در سایت‌تان بفروشید و خیلی راحت کسب درآمد کنید.

راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی چقدر هزینه دارد؟

راه‌اندازی کسب و کار اینترنتی به سرمایه خیلی زیادی احتیاج ندارد. به همین دلیل هرکسی با هر توان مالی می‌تواند بیزینس خودش را در اینترنت راه‌اندازی کند. همانطور که گفتیم ابزار اصلی شما برای درآمدزایی از اینترنت، سایت است.

شاید فکر کنید که ساخت سایت هزینه زیادی دارد، اما بعد از دیدن قیمت طراحی سایت نظرتان تغییر می‌کند.

یکی از ویژگی‌های سایت ساز این است که قیمت آن نسبت به سایر روش‌های طراحی سایت بسیار مناسب‌تر است. به همین دلیل با یک هزینه خیلی کم، می‌توانید صاحب یک کسب و کار آنلاین و پردرآمد شوید. مطمئن باشید تمام هزینه‌ای که برای راه‌اندازی کسب و کارتان کرده‌اید، بعد از مدت کوتاهی از طریق سایت‌تان جبران می‌شود.

اگر می‌خواهید فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنید، نگران تامین محصول و هزینه آن نباشید. یک روش خیلی ساده برای این کار وجود دارد. اول تعدادی محصول برای فروش در سایت‌تان قرار دهید. حتما لازم نیست که این محصولات را داشته باشید. فقط عکس و مشخصات محصولات را از اینترنت بردارید و داخل سایت خودتان قرار دهید. حالا وقتی مشتری محصولی را سفارش داد، آن را خریداری کنید و برای او بفرستید. به همین راحتی می‌توانید بدون انبار کردن محصولات، آن‌ها را بفروشید.

چقدر طول می‌کشد تا از اینترنت به درآمد برسیم؟

مدت زمان لازم برای کسب درآمد اینترنتی بستگی به فعالیت خودتان دارد. شاید باور کردنش سخت باشد اما افرادی را می‌شناسیم که در کمتر از 1 هفته توانستند چندین مشتری از طریق اینترنت پیدا کنند. راه‌های مختلفی وجود دارد که با استفاده از آن‌ها می‌توانید به سرعت برای سایت‌تان مشتری جذب کنید.

یکی از روش‌های سریع جذب مشتری این است که سایت‌تان را به موتورهای جستجوی محصول ترب و ایمالز متصل کنید.

با این کار مشتریانی که در این سرویس‌ها به دنبال کالاهای موردنیازشان هستند، سایت شما را می‌بینند. در نتیجه همین مشتریان وارد سایت‌تان می‌شوند و از شما خرید می‌کنند.

کسب درآمد نامحدود از طریق اینترنت

مثل خیلی‌های دیگر که از طریق اینترنت به درآمدهای بالایی دست پیدا کردند، شما هم می‌توانید با کمک اینترنت زندگی خودتان متحول کنید. از همین الان تا رسیدن به درآمد اینترنتی، فقط چند کلیک ساده فاصله دارید. پس بدون معطلی کسب و کار آنلاین و پردرآمد خودتان را بسازید.

برای ساخت فروشگاه، همین الان به وب‌سایت پرتال به آدرس www.portal.ir مراجعه کنید یا روز‌های شنبه الی چهارشنبه از ساعت 9 الی 22 و روز‌های پنجشنبه، جمعه و ایام تعطیل رسمی از ساعت 9 الی 17 با شماره 63404-021 داخلی 2 تماس بگیرید.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  4  =  2