گشایش شعبه بانک کشاورزی در سازمان وظیفه عمومی ناجا

ایبنا – شعبه بانک کشاورزی در سازمان وظیفه عمومی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک در مراسم افتتاحیه این شعبه که همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی (ع) روز شنبه 13 تیر ماه در تهران برگزار شد ، حشمت الله نظری عضو هیئت مدیره این بانک ضمن اشاره به خدمات بانک کشاورزی در بخش کشاورزی و سایر بخشها بر اهمیت پذیرش مسئولیت های اجتماعی بانک های تخصصی به ویژه این بانک تاکید کرد و افزایش تعداد شعب آن در شهرها ، روستاها و سازمانها را ناشی از همین مسئولیت دانست .
وی در ادامه با معرفی خدمات متنوع بانک کشاورزی به ویژه کارتهای چند منظوره بانکی آمادگی این بانک را برای صدور کارت های مختلف برای پرسنل سازمان وظیفه عمومی اعلام کرد.
بر اساس این گزارش سردار زاده کمند رئیس سازمان وظیفه عمومی نیز به عنوان دیگر سخنران ضمن اشاره به اقدامات سازمان وظیفه عمومی درباره اهمیت نحوه تعامل با سربازان سخنرانی و بر لزوم روابطی با بینش صحیح و منطبق با اصول با این قشر تاکید کرد.
منصور فکری مقدم مدیر شعب بانک کشاورزی در شرق تهران بزرگ نیز درباره سیستم مهر گستر و مزایای آن ، توانایی های بانک کشاورزی در راه‌اندازی طرح های ؛کشاورزی و صنایع وابسته ، آب و خاک ، ارزی سخنرانی کرد .
این گزارش می‌افزاید: در مراسم افتتاح این شعبه علاوه بر عضو هیئت مدیره بانک و رئیس سازمان وظیفه عمومی ، سرگرد عربی فرماندهی پشتیبانی قرارگاه سازمان نظام وظیفه عمومی ،منوچهر حیاتی مدیر امور سرمایه انسانی بانک کشاورزی ، مدیران اعتباری و پشتیبانی مدیریت شعب بانک در شرق تهران و جمعی از کارکنان نیروی انتظامی حضور داشتند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. حسين آقاوردي می گوید

    با سلام
    شعبه ي بانك كشاورزي واقع در محوطه سازمان نظام وظيفه به جاي ديگري منتقل شده .
    لطفا آدرس و كد شعبه را ارسال كنيد
    كد شعبه و مهر گستر به ترتيب:
    ١٠٦٠
    ٤٨٦٥

ارسال یک پاسخ

39  −    =  29