جوایز قرض الحسنه بانک تجارت در آذربایجان شرقی اهدا شد

ایبنا – طی مراسمی با حضور دکتر داوری مدیرعامل بانک تجارت ، جوایز قرض الحسنه این بانک در استان آذربایجان شرقی به برندگان اهدا شد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک به نقل از روابط عمومی بانک تجارت در این مراسم ، 28 نفر از برندگان خودروی 206 SD در بیست و نهمین دوره قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه بانک تجارت جوایز خود را دریافت کردند .
مدیرعامل بانک تجارت در این مراسم با تقدیر از حضور فعال هموطنان عزیز برای سپرده گذاری در حساب های قرض الحسنه گفت : قرض الحسنه یکی از سنت های نیکوی دین مبین اسلام است و مشارکت کنندگان در این سنت حسنه پیش از آن که از جوایز این حسابها بهره مند شوند بواسطه نیات خیرخواهانه خود از اجر معنوی آن نزد خداوند متعال بهره مند شده اند .
دکتر داوری اظهار امیدواری کرد که با ارتقاء فرهنگ قرض الحسنه در سطح جامعه شاهد مشارکت بیش از پیش هموطنان در این سنت خداپسندانه برای دوره های آتی باشیم .
در این گزارش آمده است : مشتریان بانک تجارت در استان آذربایجان شرقی طی بیست و نهمین دوره قرعه کشی حساب های پس انداز قرض الحسنه این بانک ، 28 دستگاه خودروی 206 SD ، 23 کمک هزینه سفر زیارتی حج عمره ، 18 کمک هزینه خرید صنایع دستی و 12327 جایزه نقدی برنده شده اند .

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  2  =