فعالیت های بانک اقتصاد نوین بین المللی می شود

ایبنا – مدیرعامل بانک اقتصاد نوین تمرکز بر فعالیت های امور بین الملل و معاملات ارزی را از برنامه های بانک اقتصاد نوین برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک احمد طاهری بهبهانی در نشستی خبری با تشریح برنامه های آن بانک گفت: اهداف مادر سالجاری افزایش کیفیت و بهبود خدمات بانکی، افزایش سطح آموزش کارکنان، برنامه های وسیع آموزشی و تخصصی در حوزه بانکداری الکترونیک خواهد بود.


وی افزود: در حال حاضر 224 شعبه بانک فعال است و از نظر تعداد شعب غنی هستیم و سیاست کلی ما این است که بر کیفیت خدمات بانک بیافزاییم.
به گفته وی بانک در سال گذشته ضریب رشد 40 درصدی در منابع سپرده ای، رشد 20 درصدی مانده سپرده، رشد 70 درصدی سود خالص را تجربه کرده است.
طاهری بهبهانی اظهار داشت: صورت های مالی بانک اقتصاد نوین از طرف حسابرس مستقل مورد تایید قرار گرفته و بانک در رعایت حقوق سهامداران موفق بوده است.
طاهری بهبهانی با اشاره به فعالیت های بانک اقتصاد نوین در بورس، مطالبات معوق بانک را از متوسط مطالبات بانک های خصوصی پایین تر عنوان کرد.وی گفت: همه سازمان های مالی به دنبال سود و زیان هستند و معاملاتی انجام می دهند تا برای سهامداران eps قابل قبول داشته باشد.
وی هم چنین با اشاره به حجم بالای سپرده گذاری در بانک های دولتی، گفت: بانک های دولتی امکانات بیشتری در اختیار دارند و با جمع آوری سپرده های بیشتر تسهیلات بیشتری به مشتریان ارائه می دهند.
وی تصریح کرد: بانک اقتصاد نوین برای بار دوم در رتبه بندی جهانی از لحاظ اعتباری و کفایت سرمایه برتر شناخته شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

76  ⁄    =  19